مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به انعقاد تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بیش از ۱۶۰ فرصت شغلی در راستای این طرح ایجاد شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،اصغر نورالله زاده  با اشاره به اینکه این صندوق با اعطای تسهیلات و رفع مشکل بازار، از کسب و کارهای کوچک حمایت می کند گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه بین صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بیش از صد و شصت فرصت شغلی ایجاد شده است.

 وی ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف حمایت از صنعت گردشگری،بوم گردی، افزایش اشتغال مناطق روستایی ،توجه به اشتغال جوان و توسعه ی کسب و کار های خرد و کوچک منعقد شده است. بر این اساس پرداخت تسهیلات برای طرح های بوم گردی در کمیته‌ی تصویب طرح های صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری با اعتبار چهل میلیارد ریال در استان‌های مختلف تصویب شد.

نورالله زاده اظهار داشت: در این طرح ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ی این صنعت ایرانی اسلامی و همچنین توسعه ی صنعت گردشگری که از ظرفیت بسیار بالای اشتغال زایی برخوردار است مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی گفت: رکود اقتصادی بر روی کسب و کارهای کوچک تأثیر بیشتری برجا گذاشته است بخصوص بنگاه هایی که تازه فعالیت خود را شروع کرده بودند.یکی از رویکرد‌های صندوق این بود که مزیت های رقابتی مناطق شناسایی شود و براساس آن بنگاه ها و کسب و کارهای کوچک راه اندازی و فعال شود.

ارسال نظرات