جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران:

حضور 90 درصدی مردم سیستان و بلوچستان در برنامه های سپاه/جنوب شرق کشور از امنیت پایدار برخوردار است

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پیام حضور 90 درصدی مردم در برنامه های سپاه سلمان علی رغم توطئه استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه که دایما بر طبل اختلافات قومی مذهبی میکوبند و به دنبال ایجاد شکاف هستند را نقش بر آب کردن توطئه دشمنان است
کد خبر: ۸۶۲۶۵۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج  ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی در مراسم سان و صبحگاه اقتدار رزمایش بزرگ سردار شهید محمد زاده در شهرستان زاهدان افزود: حضور مقتدرانه برداران و خواهران بسیجی برای کشور ما در این منطقه پر تلاطم و پر حادثه امنیت آفرین است.

وی ضرورت وجود نیروهای مسلح در کشور را  امنیت دانست و افزود: در سایه امنیت توسعه، رونق اقتصادی، فرهنگی، تجاری و زیر ساختی آماده می شود.
وی اضافه کرد: ارزش امنیت آن زمان برای همه اثبات می شود و به صورت عینی مشاهده می کنند که شاهد از دست دادن آن باشند.

 سردار عراقی با اشاره به اینکه امنیت بستر رشد و شکوفایی در کشور است افزود: امنیت چنان مهم است که بزرگان دینی می فرمایند دو نعمت مغفول در زندگی انسانها و در جامعه ساری و جاری است و تا این دو نعمت بزرگ و مغفول مانده از دست نرود کسی به اهمیت آن پی نخواهد برد که این دو نعمت یکی امنیت و دیگری سلامت است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح بویژه بسیج بی ادعا و مردمی که همواره؛ تکیه گاه نظام اسلامی به نیروهای داوطلب مردمی بوده در طول دوران پر فراز و نشیت انقلاب نقش آفرینی کردند و پشتوانه این کشور و نظام بودند.

وی بسیج را بی توقع و خطر پذیر دانست و تصریح کرد: بسیج در هر صحنه ای بدون ادعا حضور داوطلبانه دارد و به خوبی نقش آفرینی می کند.

سردار عراقی با اشاره بر وسعت زیاد کشور و همچنین وجود سلایق و طوایف مختلف و متنوع در آن بر امنیت ثبات و ماندگار ایران اسلامی تاکید و ادامه داد: امروز ما در جنوب شرق کشور که دور افتاده ترین نقطه کشور است دارای امنیت پایدار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امنیت تبلیغی و گفتاری نیست بلکه ادراکی و احساس کردنی است و باید مردم آن را لمس کنند و در رفتارشان شاهد آن باشیم.

وی امنیت حاصل در کشور را نتیجه تلاش تمام مسئولین و در راس آنها نیروهای بسیج دانست و اذعان داشت: بسیج نیروی ارزشی و داوطلب است و در هر صحنه ای که نیاز کشور و انقلاب است حضور پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بسیج یک ارزش در جامعه است و همه ما باید تلاش کنیم این ارزش را برای  کشور و پایداری دین و ثبات ملت عزیزمان حفظ و ارتقا دهیم .

وی یکی از ستونها و پایه های امنیت ملی هر کشور را نیروهای مسلح برشمرد و افزود: وحدت و انسجام که در واژه مدارای قومی و مذهبی و تحمل سلایق مختلف از آن نام می برند؛ از دیگر پایه های امنیت است.

سردار عراقی وجود طوایف و قبایل و مذاهب مختلف اهل سنت در سیستان و بلوچستان و زندگی مسالمت آمیز آنها در کنار  هم را نمونه بارز وحدت در کشور معرفی کرد.

وی تاکید کرد: هر کس بخواهد این امنیت را در کشور بر هم زند بدانید که خیر خواه انقلاب و اسلام و ایران عزیز نیست؛ هر کس تلاش کند در جهت انسجام و وحدت و یکپارچگی مردم این سرزمین خیر خواه ملت است.

وی گفت: در دامنه اختلافات، نا امنی و بدبینی ایجاد می شود و رشد و شکوفایی شکل نخواهد گرفت.

جانشین سپاه پاسداران پیام حضور 90 درصدی مردم در برنامه های سپاه سلمان علی رغم توطئه استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه که دایما بر طبل اختلافات قومی مذهبی میکوبند و به دنبال ایجاد شکاف هستند را نقش بر آب کردن توطئه دشمنان دانست و افزود: شیعه و سنی زیر سایه ولایت و حکومت اسلامی با اتحاد و همدلی زندگی می کنند.

وی اقتصاد را ستون دیگر زندگی مردم دانست و گفت: بر همه مسئولان تکلیف است تا تلاش کنند وضعیت اقتصادی و معیشت شما ولی نعمتها و نور چشمان کشور را با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به فضل پروردگار حل کنند.

ارسال نظرات