با حضور استاد حامد شاکرنژاد؛

محفل انس با قرآن در سمنان برگزار می شود

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداه کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: محفل انس با حضور قاری ممتاز بین المللی استاد حامد شاکرنژاد در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد در گفت و با خبرنگاران اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز جهان اسلام استاد حامد شاکر نژاد پنج شنبه 8 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی(عج) سمنان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه بیاد استاد فقید و قاری بین المللی قرآن کریم مرحوم حمید رضا عباسی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداه کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: این برنامه با همت برخی از فعالان قرآنی شهرستان سمنان و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، دارالقرآن بسیج استان سمنان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان، انجمن فرهنگی و قرآنی تسنیم، کانون فرهنگی، هنری والفجر و شورای فرهنگی مسجد المهدی(عج) سمنان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب گرایش بیشتر جوانان به یادگیری تلاوت قرآن شده و فضایی معنوی ایجاد خواهد کرد.

سلیمانی فرد گفت: در استان سمنان جوانان مستعد و علاقه مند زیادی وجود دارد که با علاقه و پشتکار نسبت به آموزش تلاوت قرآن اقدام می کنند.

لازم به ذکر است حامد شاکرنژاد متولد سال ۱۳۶۲ در مشهد، حافظ  و قاري بین‌المللی قرآن کریم و همچنین مبلغ قرآنی در بسیاری از کشورهای اسلامی و همچنین غربی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار