خبرگزاری بسیج: یکی از مجروحان تصادفی مراجعه کننده به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان ری از روز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه تا کنون در انتظار انجام عمل جراحی بر روی پای خود، در یکی از بخش های بیمارستان با درد دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۰۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ امیر حسین خانلری در تشریح ماجرای تصادف خود می گوید: چهارشنبه 29 دی ماه هفته گذشته یک دستگاه موتور سیکلت بر اثر سرعت زیاد و بی احتیاطی با وی تصادف کرده و بدون توجه به حادثه ای که بوجود آورده بود از محل حادثه گریخت و با کمک مردم حاضر در صحنه تصادف، اورژانس وی را به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کرده است.

وی با انتقاد از نابسامانی در بیمارستان شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: مسئولان بیمارستان به دلیل حجم بالای مجروحان و بیماران، نوبت عمل جراحی بر روی پای وی را یکشنبه چهارم بهمن تعیین کردند؛ وی تصریح کرد: متاسفانه امروز نوبت عمل جراحی من بوده اما به دلیل اینکه برای پزشک معالج من کار اورژانسی پیش آمده است، نوبت عمل جراحی به چهارشنبه موکول شد و هیچ پزشک دیگری حاضر به انجام عمل نیست و مجددا باید تا چهارشنبه هفتم بهمن در بخش بمانم تا پزشکی که مرا ویزیت کرده عمل مورد نظر را انجام دهد.

این شهروند ساکن ری خاطر نشان کرد: تحمل درد  از یک سو و فشار عصبی به خاطر بلاتکلیفی و اینکه تا چهارشنبه آیا اتفاق دیگری رخ خواهد داد یا نه، و آیا پزشک مورد نظر وی را درمان می کند یا خیر، اظهار نگرانی می کند و می گوید: همه اعضای خانواده ام درگیر این مشکل هستند و پدرم هر روز برای تعیین تکلیف و روشن شدن وضعیت من در بیمارستان سرگردان است.

وی از شرایط موجود در این مرکز درمانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این مرکز درمانی به دلیل قرار گرفتن در ابتدای ورودی تهران و آزاد راه تهران قم و با توجه به جمعیت بالای منطقه و وجود فرودگاه امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد و ... مجروحان حوادث جاده ای محدوده جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب تهران و شهرک های اطراف را پذیرش می کند و به دلیل کمبود امکانات و پزشک قادر به پاسخگویی به خیل عظیم بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی نیست و از مسئولان استان و وزارت بهداشت خواست به این مرکز در جنوبی ترین منطقه تهران عنایت بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظرات