فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در آن، اظهار داشت: حضور پر رنگ و پرشور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، پایه و ارکان نظام جمهوری اسلامی را محکم خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۶۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی: امروز انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدای متعال در اختیار ملت ایران قرار داده و این نعمت تنها در اختیار ایران قرار گرفته که باید شاکر این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را ادامه‌دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی است افزود: توفیقات امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و همه سرخوردگی‌ها و حقارتی که بر طاغوت و مستکبرانی که با تمام قوا در برابر  انقلاب اسلامی ایستاده‌اند تحمیل شده، همه نتیجه گام برداشتن در مسیر انبیاء و اولیاء الهی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استحاله نظام و انقلاب از درون را عمده‌ترین و جدی‌ترین تهدید پیش‌روی انقلاب عنوان و گفت: دشمنان تمام‌قد و با تمام وجود تلاش می‌کنند انقلاب را از درون تهی کنند و تهی کردن انقلاب از درون یعنی تغییر در سبک زندگی، نوع نگاه، نگرش، رویکرد، تفکر و تصمیم‌گیری مردم و تبدیل آن به شیوه زندگی در غرب و در این‌جا است که نقش روحانیت برای الگودهی زندگی نشات گرفته از اسلام مشخص می‌شود.

سردار کریمی با بیان ویژگی های افراد اصلح برای انتخاب به عنوان نماینده ملت در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی که از پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت : استکبار ستیزی و فصل الخطاب قراردادن رهبری در امور از ویژگی های بارز نامزدهای نمایندگان این دوره از انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

ایشان انتخابات را از ترفندها و راه‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی و استحاله انقلاب دانست و افزود: دشمن می‌کوشد با انتخابات و راه دادن افراد با افکار غربی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شکل دادن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همسو و مطابق با افکار و نظرات خود، به راحتی در داخل کشور نفوذ پیدا کنند و بتوانند سیاست‌ها و اهداف شوم خود را محقق کنند.

سردار محسن کریمی ادامه داد: دشمنان به واسطه انتخابات خبرگان رهبری برای استحاله انقلاب و تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه خیز برداشته است و متأسفانه این خط و توطئه دشمن توسط داخلی‌ها و برخی افراد پرسابقه و کسانی که به هیچ‌وجه انتظار از آن‌ها نیست، عملیاتی و بر زبان‌ها جاری می‌شود؛ بنابراین باید نسبت به انتخابات خبرگان رهبری به شدت دغدغه‌مند و جدی بود.

وی با اشاره به این موضوع که موضع گیری و وضعیت افراد در لیست های مختلف ارائه شده از سوی احزاب باید مورد از سوی مردم به صورت کامل و دقیق بررسی شود، افزود: کاندیدای اصلح باید ملاک های انقلابی داشته تا بتواند در شکل گیری مجلس انقلابی و موضع گیری در شرایط حساس به خوبی عمل کرده و نقش ایفا کند.

سردار کریمی با اشاره  به این موضوع که به گفته دولتمردان لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام در چند روز آتی اجرایی خواهد شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در عمل به تعهدات خود به قدری با سرعت پیش رفته که حتی موجب تعجب طرف های مذاکره کننده نیز شده است.
ارسال نظرات