خبرهای داغ:

جلسه کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر در سپاه نقده برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی جلسه کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر این شهرستان در اتاق جلسات فرماندهی سپاه نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه در جلسه کمیته بسیج ونیروهای مسلح ستاد دهه فجر که با حضور شورای اداری شهرستان برگزار شد خاطر نشان کرد. انقلاب اسلامی ایران آغاز بروز تحولاتی جدی و مهم نه تنها در دا خل کشور بلکه در منطقه و جهان شد وبسیاری از معادلات سیاست مداران جهان را برهم زد.

سرهنگ منصور یوسفی افزود:جوانان ایران اسلامی ره صد ساله را یک شبه طی نمودند و رژیم طاغوتی 2500ساله ستمشاهی و 50ساله استبدادی را از بن بهم ریخته وحکومت اسلامی را برپا نمودند از این روست که همان سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی که مردم، رهبری هوشمندانه، حکومت واندیشه اسلامی بوده و باید با برنامه های متنوعی در راستای توجه به سه عامل مهم در پیروزی در برنامه های شهرستانی داشته باشیم و محورهای گفتمان سازی و برنامه های فرهنگی در دهه فجر امسال یا رویکرد توجه به اندیشه های الهی حضرت امام (ره) بصیرت افزایی و تبین جریان فتنه، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی واستکبار ستیزی می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار