خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: امروز رمز بقاء جبهه حق، مقاومت است و ما نباید از پشتیبانی از جبهه حق غافل شویم.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۴۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار «مجید ارجمندی فر» جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور نیز در همایش «سلام بر حرم» با بیان خاطرات خود از جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: امروز رمز بقاء جبهه حق، مقاومت است و ما نباید از پشتیبانی از جبهه حق غافل شویم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ جهان کفر در مقام اسلام است؛ افزود: ارتش های نیابتی غرب در جهت منافع اسرائیل تلاش می کنند.

سردار ارجمندی فر با بیان اینکه دوام انقلاب به برکت معلمان و عالمان دینی است؛ اذعان داشت: معلم گوهری است که نورش جامعه را متحول می کند.

«فریدون سیدمصطفوی» نیز در این مراسم اظهار داشت: 143 شهید فرهنگی و 777 شهید دانش آموز در استان وجود دارد که این امربیانگر نحوه تعامل، همکاری و همدلی معلمان و دانش آموزان در عرصه های دفاع از انقلاب و جبهه مقاومت اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: همه ما شاهد دفاع مظلومانه مردم سوریه و عراق هستیم و ما نیز باید به نوبه خود در پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در پشتیبانی فرهنگی از جبهه مقاومت ثابت قدم است؛ اذعان داشت: مدیران مدارس به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش در مدارس، فضای مقاومت اسلامی را ترسیم می کنند که این امر می تواند جلب کمکهای داوطلبانه عموم مردم موثر باشد.

سیدمصطفوی خاطر نشان ساخت: اقدامات به موقع و پشتیبانی از جبهه مقاومت موجب خواهد شد تا شرمنده شهدا نشویم.

ارسال نظرات