خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) از سپاه ماکو و گردان های رزمی تابع دیدار و سرکشی کرد.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) باهیئت همراه از مجموعه سپاه شهرستان ماکو و گردان های رزمی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و حضرت قائم(عج) تابع سپاه ماکو دیدار و سرکشی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) در نشست سیاسی کارکنان سپاه ماکو درجمع شرکت کنندگان گفت: محبوبیت سپاه به خاطر معنویتش است و مشخصه برجسته و اصلی رزمندگان این نهاد مقدس انس با قرآن کریم و عشق و مودت به اهل بیت(علیهم السلام) است.

حجت الاسلام حسنلو افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی و سرمشق قرار دادن خصوصیات رزمندگان در رکاب پیامبر اعظم(ص)، مصداق بارز شدت در برابر کفار و منافقین و مهربانی با دوستان است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام ناب محمدی(ص) هرگز با یهود و نصارائی که درتقابل با اسلام عزیز از هیچ گونه مکر، دشمنی و عناد دست بردار نیستند مصالحه نداشته و نخواهند داشت ولی با همسنگران خودشان حتی اختلاف هم داشته باشند بی نهایت مهربانند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دین خدا را یاری کنیم خداوند هم ما را یاری خواهد کرد چنانکه ماجرای طبس از امدادهای غیبی الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

ارسال نظرات