خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان گفت: بسیج عامل هویت بخشی انقلابی به مساجد و امام جمعه است که اگر امام جمعه و مسجد با بسیج نباشند کارایی لازم و مفید را نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه فرهنگ سازی و نهادینه شدن حمایت از جبهه مقاومت اسلامی، چشم انداز بسیج با حضور امام جمعه پردیسان، معاون هماهنگ کننده ، معاون طرح و برنامه و بودجه سپاه استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)  در حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام پردیسان برگزار شد.


امام جمعه پردیسان در این جلسه با استفاده از آیه 195 سوره بقره اظهار داشت: در زمان پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) جنگها، مردمی اداره می شد یعنی مردم تمام کمکهای لازم را اعم از وسایل و امکانات و مایحتاج را به جبهه ارسال می کردند و خود شخصاً در نبرد حاضر می شدند.


حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: امروز نیز ما باید مثل زمان پیامبر اکرم(ص) به جبهه های مقاومت کمک و مساعدت نمائیم تا دشمن را از مرزهای خود دور نگه داریم. زیرا اگر کمک نکنید به هلاکت می افتید.


وی در ادامه افزود: بسیج یکی از بسترهایی است که بیشترین کمک مادی و معنویی را به جبهه ها داشته و دارد  و ما باید بسیج را حمایت کنیم. بسیج عامل هویت بخشی انقلابی به مساجد و امام جمعه است که اگر امام جمعه و مسجد با بسیج نباشند دیگر آنها کارایی لازم و مفید را نخواهند داشت.

ارسال نظرات