ششمین جشنواره ورزشی بازی های بومی محلی بسیج هشتم و نهم بهمن در بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۹۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی سازمان ورزش بسیج گفت: ششمین جشنواره مسابقات بومی محلی بسیج گرامیداشت دهه فجر روزهای هشتم و نهم بهمن ماه به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

الیاسی با اشاره به حضور 20 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها افزود: ورزشکاران شرکت کننده در 8 رشته دال پلان، هفت سنگ، کشتی محلی، طناب کشی، پرتاب وزنه، لی لی، مچ اندازی و پرش طول در ساحل خلیج نیلگون فارس با هم رقابت می کنند.

وی در ادامه درباره هدف از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات، یکی از برنامه های شاخص سالانه سازمان ورزش بسیج است و با هدف توسعه ورزش همگانی و احیای بازی های بومی و سنتی و نهادینه کردن این ورزش که با کمترین هزینه انجام می شود، در بین خانواده ها صورت می گیرد.

مدیر ورزش همگانی بسیج در پایان با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: هم فدراسیون و هم هیئت های استانی تعامل خوبی با مدیریت ورزش بسیج دارند و جا دارد از آقای جعفری ریاست فدراسیون تشکر کنم. همچنین از سردار یزدانی نیز به خاطر حمایت از برنامه های مسابقات بومی محلی کمال قدردانی را دارم.
ارسال نظرات