خبرهای داغ:
مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

اطاعت از ولایت فقیه، خنثی کننده توطئه هاست‎

خبرگزاری بسیج: مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور در همایش روشنگری بسیج فرهنگیان مراغه، ایمان، ولایت مداری، اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت ملت را خنثی کننده همه توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محسن نجیب زاده تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا و به لطف الهی در اوج قدرت بوده و اگر امریکا و دشمنی بخواهد به مرزهای کشور تجاوزی کند، آنچنان حقیرش خواهیم کرد که دنیا هرگز به خود ندیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به جهانیان اثبات شده که بدون حضور و بازیگری جمهوری اسلامی، هیچ معادله ای در منطقه ممکن نبوده و به شکست خواهد انجامید.

نجیب زاده یادآوری کرد: دشمن از نخستین سال های پیروزی انقلاب اسلامی، با انواع توطئه ها، ترورها و قائله های مختلف درصدد سرنگونی و تضعیف نظام مقدس اسلامی بوده که با هوشیاری ملت ایران، با شکست روبرو شده اند.

وی بیان کرد: باتوجه به شکست دشمنان در عرصه جنگ سخت و توطئه های مختلف، در حال حاضر آن ها درصدد قرآن بر سر نیزه کردن به واسطه جریان نفوذ در داخل کشور با همراهی سرسپردگان داخلی خود هستند.

مشاورعالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: انتخابات، بهترین فرصت برای جریان نفوذ بوده و هوشیاری و بصیرت برای مقابله با این جریان خزنده دشمن ضروری است.

نجیب زاده افزود: خط امام خمینی(ره) و رهبری، بهترین شاخص برای حضور در انتخابات بوده و باید با تکیه بر این شاخص ها انتخابی، در این عرصه حساس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها