نماینده مردم قروه در مجلس با اشاره به تناقض گویی های روحانی در خصوص رکود و بیکاری و وعده به مردم با حل برجام اظهار داشت: اگر مسئولی چه رئیس جمهور و دیگران بخواهند مشکلات اقتصادی را کتمان کنند در حق مردم جفا کرده اند.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۵۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به تناقض گویی های روحانی در خصوص رکود و بیکاری و وعده به مردم با حل برجام اظهار داشت: اگر مسئولی چه رئیس جمهور و دیگران بخواهند مشکلات اقتصادی را کتمان کنند در حق مردم جفا کرده اند.

وی با بیان اینکه از 10 سال گذشته تا کنون مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد نامگذاری کردند افزود: مقام معظم رهبری از آن سالها مشکلات اقتصادی و تحریم را برای اقتصاد کشور پیش بینی می کردند .

قادر مرزی گفت: این مشکلات ریشه در گذشته دارد از زمانی که نفت فروخته می شد در حالی که باید در تولید سرمایه گذاری می شد.

نماینده مردم قروه با بیان اینکه آقای روحانی با پافشاری که در نتیجه رساندن برجام داشت با تشکیل تیم اقتصادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با تشکیل تیم ویژه سیاست خارجی مسئله هسته ای را به نتیجه رساند تیم ویژه اقتصادی نیز برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید در دولت تشکیل دهد تا این تیم برنامه مشخص را پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه در بحث بیکاری مردم هزینه پرداختند خاطرنشان کرد: بسیاری جوانها با تحصیلات عالیه بار روانی افسردگی برآنها تحمیل شد خیلی از خانواده ها قدرت خریدشان کاهش یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: امروز نوبت این رسیده دولت با حل مسئله هسته ای به خودش آمده و چاره اندیشی عملیاتی از خود نشان دهد در غیر این صورت هیچ حرف و توجیهی قابل قبول نخواهد بود.

ارسال نظرات