مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی گفت: طیف وسیعی از دانشجویان بورسیه با نوعی آشفتگی ذهنی مواجه شده اند قطعا باید مقصرین این مسئله در هر مقام و رتبه ای که هستند محاکمه شوند باید دید چه کسانی در برابر خواست رهبری و مجلس ایستادگی کرده و اجازه نمی دهند دانشجویان به حقوق قانونی خود برسند.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
ابراهیم مقدم مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش عالی و فناوری خبرگزاری بسیج گفت: ماجرای بورسیه ها تقابلی از ناحیه برخی مدیران در وزارت علوم نسبت به نیروهایی بود که در دولت گذشته بر سر کار آمده بودند.

وی افزود: برخی از مسئولان فقط به فکر این هستند که با سیاسی بازی های خود عکس دولت قبلی عمل کنند این فرمول آنها است.

مقدم تأکید کرد: مسائل متعددی از این گونه برخورد ها به وجود آمده و ما را دچار هزینه های سنگین کرده این رویکرد غلطی است که در پیش گرفته شده و در صورت ادامه یافتن به کشور و نظام آسیب خواهد زد.

مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر طیف وسیعی از دانشجویان و جوانان با نوعی آشفتگی ذهنی مواجه شده اند گفت: مسئولان به بهانه انجام تخلف در قضیه بورسیه ها به دنبال اهداف سیاسی خود بوده اند قطعا باید مقصرین این مسئله در هر مقام و رتبه ای که هستند محاکمه شوند باید دید چه کسانی در برابر خواست رهبری و مجلس ایستادگی کرده و اجازه نمی دهند دانشجویان به حقوق قانونی خود برسند.

ارسال نظرات