خبرهای داغ:
دبیرکل اوپک گفت: تولید کنندگان عضو و غیرعضو اوپک باید برای حل مشکل مازاد ذخایر نفت جهان با یکدیگر همکاری کنند تا قیمت ها بتواند ترمیم شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله البدری، دبیرکل اوپک روز دوشنبه گفت، تولید کنندگان عضو و غیرعضو اوپک باید برای حل مشکل مازاد ذخایر نفت جهان با یکدیگری همکاری کنند تا قیمت ها بتواند ترمیم شود و سرمایه گذاری ها در میادین جدید آغاز شود.

وی در کنفرانسی در لندن اظهار داشت: «این حیاتی است که بازار موضوع مازاد عرضه و ذخایر نفتی را حل کند. بر اساس آنچه که از چرخه های قبلی می توان برداشت کرد، به محض اینکه حجم ذخایر شروع به کاهش کند، قیمت ها شروع به افزایش خواهد کرد.»

وی افزود: «با توجه به تحولات بازار، باید تولید کنندگان عضو و غیر عضو اوپک با یکدیگر این مشکل را حل کنند. بله، اوپک سال گذشته عامل بخشی از این مازاد عرضه بود، اما اکثریت این مازاد از کشورهای غیر عضو اوپک آمده است.»

البدری گفت، ضرورت دارد که تمام تولید کنندگان دور هم جمع شوند و راه حلی پیدا کنند، زیرا بازار لازم دارد که حجم عرضه و ذخایر نفت به سطوحی پایین بیاید که اجازه دهد قیمت ها ترمیم شوند و سرمایه گذاری ها برگردد.
وی در ادامه گفت: «فضای فعلی دارد این آینده را در معرض ریسک قرار می دهد. با سطوح فعلی قیمت ها روشن است که همه سرمایه گذاری های ضروری آینده دوام پیدا نمی کند.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها