روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۶۲۶۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت فرا رسیدن سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصت مغتنمی است که قدری بیشتر به آرمان‌ها و اهداف این انقلاب شکوهمند و نقش آرمان امام (ره) و رهبری و مردم در این پیروزی و تداوم انقلاب اندیشیده شود.

این بیانیه می‌افزاید: آرمان امام (ره) و انقلابیون در مبارزه، تحقق حاکمیت دینی و ارزش های اسلامی و رهایی کشور از استعمار و استبداد و عزت و سعادتمندی مردم مظلوم و ازادی و استقلال کشور بود.

در این بیانیه با اشاره به زمینه های وقوع انقلاب آمده است: آنچه که انقلاب را جلو برد و به اوج قدرت و پیروزی رساند اعتقادات دینی و اسلامی، رهبری بی بدیل حضرت امام (ره)، وحدت و حضور حماسی و همیشگی مردم بود. در هرحال با مجاهدت ها و فداکاری ها و فراز و فرودهای زیاد و تقدیم ده ها هزار شهید انقلاب جلو رفت و در نهایت کلمه نظام جمهوری اسلامی ایران با ارمان های بلند خود از اغازین روزها تا همین روزها و بعد از این روزها منافع و مطامع استعمارگران و ایادی وجیره خواران آنها را در داخل و خارج از کشور به خطر انداخت و ارمان استقلال را در داخل کشور تعبیر کرد و با پیام رهایی، ازادی خواهی و عدالت طلبی و عزتمندی فراسوی مرزها را در نور دید.

در پایان این بیانیه آمده است: قدرت‌های سلطه گر جهانی شرق و غرب از همان ابتدای انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به توطئه با جریان اسلامی اتفاق و اهتمام داشتند و از هیچ هجمه ای به آن دریغ نکرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها