فرماندار شهرستان شهركرد از ساماندهی تبليغات انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای اداری شهرستان برای جلوگيری از بی‌نظمی در تبليغات انتخاباتی طرح پيشنهاد می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۲۶۲۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حميد ملك‌پور در نشست مشترك اعضای ستاد انتخابات با دستگاه‌های خدمات‌رسان اين شهرستان، اظهار کرد: تبليغات انتخاباتی در سطح حوزه انتخابيه بايد به شكل نظامند و قانونی انجام گيرد و هرگونه تبليغاتی كه به سيمای شهر آسيب برساند ممنوع و غيرقانونی است.

وی تصریح کرد: انتخابات نماد حاكميت و مشروعيت نظام است و همه متوليان امر بايد در برگزاری هرچه بهتر اين رويداد بزرگ كمك و همراهی كنند.

فرماندار شهرستان شهركرد با تاكيد بر فراهم كردن زمينه مشاركت حداكثری مردم در انتخابات، گفت: تجهيز اماكن اخذ رای از مهم‌ترين اموری است كه می‌تواند در مشاركت حداكثری مردم نقش بسزايی داشته باشد.

ملك پور ، وحدت و همدلی را رمز پيروزی ملت ايران در برهه‌های حساس و مهم نظام دانست و تصريح كرد: بی‌شك همين وحدت و همدلی می‌تواند منجر به شكل‌گيری حماسه ديگری در هفتم اسفند ماه شود.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری انتخابات قانونی و باشكوه در شهركرد به عنوان مركز استان از اهميت و حساسیت بيشتری برخوردار است و بايد همه عوامل اجرايی نسبت به اين موضوع اهتمام و تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به زمان قانونی تبليغات كانديداهای مجلس، اظهار كرد: در قانون زمان تبليغات كانديداها به صراحت ذكر شده و بايد همه داوطلبان نسبت به رعايت آن التزام عملی داشته باشند.

گفتنی است که استان چهارمحال و بختياری دارای چهار حوزه انتخابيه در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و شهرستان شهركرد مجری برگزاری انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه شهركرد، بن و سامان است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

ارسال نظرات