خبرهای داغ:

عمار ولایت باشید/ ترویج فرهنگ استکبار ستیزی با همت فرهنگیان

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت:با مطالعه آثار شهیدمطهری،صحیفه امام خمینی(ره) وبیانات رهبری از راه امام و انقلاب دچار انحراف نمی شوید.
کد خبر: ۸۶۲۶۲۴۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، عباس مطهری صبح امروز در مجمع عالی بسیج فرهنگیان استان در جمع اعضای این مجمع و نخبگان فرهنگی استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهارداشت: خراسان جنوبی در عین مظلومیت، مردمی با افکار بلند و اندیشه های ناب، انقلابی و مومنانه دارد.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه ما همه مدیون معلمانی هستیم که در خط امام (ره) اندیشه های اسلام ناب و انقلابی را به ما آموختند، گفت: امروز امیدواریم با سربلندی اسلام ناب محمدی(ص) و شکست استکبار جهانی بتوانیم زمینه ساز فرج امام عصر(عج) باشیم.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه ای(حفظه الله) در 14 خرداد امسال و تحریف امام خمینی(ره) توسط بعضی افراد افزود: شیخ زکزاکی شیفته امام خمینی(ره) و راه ایشان بود برای همین توانست 15 میلیون نفر را در نیجریه شیعه کند.

مطهری با تاکید براینکه امروز تحریف امام خمینی(ره) توسط کسانی انجام می شود که روزی مروج خط امام بودند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) خطر تحریف امام را به عنوان یک هشدار می دانند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن تاکید دارد که از طاغوت اجتناب و با کفر جهاد کنیم ، خطاب به فرهنگیان بسیجی متذکر شد: شما نخبگان بسیجی در آموزش و پرورش لازم است اخبار روز را رصد کنید، بیانات امام خامنه ای(حفظه الله) را توجه و گوش دهید، به آثار شهید مطهری توجه و صحیفه نور امام خمینی(ره) را مطالعه کنید.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: اگر به این چهار بخش توجه کنید بصیرت خواهید داشت و از راه امام خمینی(ره)، اهداف انقلاب و مسیری که امام خامنه ای(حفظه الله) تاکید دارند دچار انحراف نخواهید شد.

وی عنوان کرد: باید ما بدانیم برای چه انقلاب کردیم و خط، هدف و راه امام خمینی(ره) را فراموش نکنیم و باید بدانیم هدف انقلاب چیست؟

مطهری با تاکید براینکه ما هزاران هزار شهید را در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب کردیم، ادامه داد: برای چی ما شهید دادیم، شهید دادیم که امروز ساندویج ، نوشابه ی و لباس امریکای وارد کشور شود و یا برخی مسئولین که دم از ولایت وخط امام خمینی(ره) در جامعه می زنند فرش قرمز برای اجنبی پهن می کنند.

وی با تاکید براینکه امام خمینی(ره) استواری پایه های اسلام ناب محمدی(ص) تاکید داشتند، عنوان کرد: امام خمینی(ره)تاکید بر نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی اسلام غربی و.شرقی را در خواهد نوردید و انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع انقلاب جهانی به پرچم داری امام عصر (عج) انشاالله خواهد بود.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشوربا بیان اینکه امروزه برای مقدمه چینی برای انقلاب امام زمان(عج) در کشور کنسرت، اردوهای مختلط برگزار می شود، عنوان کرد: حرف امام خمینی(ره)، حرف خیلی از شهدای ما بود شهدا همیشه به مردممی گفتند که از راه و خط امام (ره) خسته نشوید ما به دنبال انقلاب جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه ما در حال جنگ، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستیم، عنوان کرد: امروز جنگ ما، جنگ اسلام با کفر و عقیده است مجاهدت در راه خدا ترس از استکبار ندارد .

مطهری تاکید کرد: همه سخنان امام خمینی(ره) پشتوانه قرآنی و روایی دارد وایشان همیشه بر استکبار ستیزی تاکید فراوانی داشتند. وی با اشاره به فتنه 88 و حماسه نهم دی ماه سال 88 عنوان کرد: کسانی در دهم دی ماه 88 یک روز بعد از حماسه بزرگ ملت ایران گفتند چرا مرگ برامریکا می گویید، حرف از فتنه نزنیم و سران فتنه که در حصر هستند از حصر خارج کنیم .

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشوربا تاکید براینکه همین افراد سعی در از طریق دشمن سعی در تغییر انقلاب اسلامی را دارند، عنوان کرد: آنها به دنبال تغییر رفتار نظام وآوردن مهره های خود در ارکان نظام می باشند.

وی با اشاره به موضوع برجام عنوان کرد: امام خامنه ای(حفظه الله) سخنانی در خصوص برجام انجام دادند و حتی به رئیس جمهور نامه ای نوشتند ولی فرمایشات ایشان در برجام اجرا نشد و با عمل نکردن به فرمان ایشان ریشه همه چیز را کندیم علاوه براینکه در برجام هزینه های فراوانی انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان برجام برداشتن تحریم ها بود، عنوان کرد: کسانی گوش به حرف رهبر انقلاب در خصوص برجام ندادند و گفتند مشکل ما به دست بیگانه است و گفتند وضعیت برجام در وضعیت برد برد است انها باعث شدند کارخانه های نوشابه سازی امریکا کار کند ونوشابه امریکایی دست ایرانی ها باشد و جوان ایرانی بیکار باشد.

مطهری با بیان اینکه جان کری در سال جاری دو دستور را امضاء کرد ادامه داد: هشدار به کارخانه ها که تحریم علیه ایران بخصوص صنایع و نفت هنوز پا بر جاست و قرار داد نوشابه امریکایی با نوشابه ایران را امضا کرد.

 وی با تاکید براینکه اگر هر جا ولایت مدار بودیم موفق بوده اییم، گفت: فرهنگ، سیاست، اقتصاد و توان نظامی چهار چوب اقتدار نظام هستند ما در توان نظامی اقتدار عمل کرده اییم ولی در سیاست،فرهنگ و اقتصاد موفق نبوده ایم چرا که در این سه عرصه ولایت مدار عمل نکرده اییم.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشوربا تاکید براینکه امام خامنه ای(حفظه الله) در سخنانشان بردشمنی استکبار جهانی بخصوص امریکا تاکید دارند، عنوان کرد: دشمنی امریکا از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ فرقی نکرده است ولی کسانی شیطان ورئیس جمهور امریکا اوباما را به عنوان دوست خود انتخاب می کنند و بچه حزب اللهی را تند رو می دانند.

وی با تاکید براینکه امروز همه ما باید این عمار باشیم باید عمار ولایت باشیم،گفت: اگر دم از ولایت می زنیم و ولایت مدار هستیم باید حرف مان، حرف ولایت و امام خمینی(ره) باشد.نه غیر این.

مطهری خطاب به مسئولین اموزش و پرورش متذکرشد: چرا استکبار ستیزی در آموزش و پرورش زیاد به آن پرداخته نمی شود چرا در13ابان در 7 نشریه های آموزش و پروزش حرفی از استکبار ستیزی زده نشد.

جانشین بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروهای سپاه افزود: چرا مسئولین از این نیروها که کار افتخار آمیز و بزرگی درکشور انجام دادند تقدیر نکردند ولی به آموزش و پرورش ابلاغ کردند برای برجام در مدارس جشن بگیرند .

وی خطاب به مسئولین و بسیجیان شرکتت کننده در مجمع عالی بسیج فرهنگیان استان متذکرشد: باید تکلیف مدار باشیم درست تشخیص دهیم و درست عمل کنیم.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار