دومین همایش سالانه مجمع عالی بسیج شهرستان دره شهر صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۲۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین همایش سالانه مجمع عالی بسیج شهرستان دره شهر صبح امروز رأس ساعت 9 صبح در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر برگزار گردید.

در این همایش که جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، دبیران کارگروه های مجمع، اعضا و رؤسای شوراهای اقشار و فرماندهان پایگاهها حضور داشتند، سرهنگ دوم پاسدار رحیم طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه دره شهر نقش مجمع عالی بسیج در سطح جامعه را بسیار مهم و پیش برنده اهداف بسیج مستضعفین دانست که در سطح شهرستان می تواند به خوبی نقش ایفا کند.

سرهنگ دوم پاسدار رحیم طهماسبی مجمع عالی بسیج را به عنوان یک قطار در نظر گرفتند که با هماهنگی و حرکت روبه جلو و سرعت و شتاب خود در سطح جامعه می تواند واگن های این قطار را که مردم و مسئولان هستند را به دنبال خود به حرکت در آورد.

وی افزود: این بدین معنی نیست که ما می خواهیم جبهه ای را در مقابل جبهه دیگر قرار دهیم بلکه می خواهیم مجموعه شهرستان را به حرکت در بیاوریم.

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر یکی از وظایف مهم مجمع عالی بسیج را شناسایی معضلات و مشکلات سطح جامعه دانست و گفت: با همدلی، هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و عمل به موقع می توان در حل آن ها پیش قدم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار