کد خبر: ۸۶۲۶۲۲۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حدیث جاودانه ها مجموعه وصایای شهدای گرانقدر استان کردستان

تقدیم به:

تمامی شهدا، همانانی که با قلم و بیان خود، ما واماندگان را به ضیافت سفره ی سعادت به دعودت نشسته اند و با تفسیر کجاوه ای که خویش با آن به کوشک نور رسیدند، به رهایی و عروج ما خاکیان اندیشیده اند.

این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند را مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند، یک روز هم یکی از وصیتنامه ها را بگیرید مطالعه کنید و تفکر کنید.. از اینها قدری تعلیم و تعلم پیدا کنید.

حضرت امام خمینی(ره)

شهدا ستارگانی بودند که از قلب خورشید روشنایی گرفتند و با روشنایی خویش پرده ی تاریک تجاوز را دریدند و روشن خانه ای از امنیت و آزادی بنا نهادند. مسلم است شهدا به خاطر آنکه خود راهنما بودند، سخنان آنان نیز می تواند راهنمایی به سوی سعادت و سربلندی باشد.

پیام های شهدا نمودی از پیام حسین(ع) است/ همان بزرگ پرچمداری که در بحبوبه ای ظلم یزیدیان ستمکار به پا خواست و ندای دادخواهی و ظلم ستیزی را سرداد/ پیام های شهدا، آتشفشانی است که آهنگ بیداری و دوری از غفلت را به فوران می نشیند، حضرت امام(ره) که وصیت نامه الهی سیاسی او سمتی به سوی ساحل رهایی و افتخار می باشد؛ وصایای شهدا را به دقت مطالعه میکرده و در آنها به تامل می نشسته اند. ایشان بارها و بارها در سخنان خود به مطالعه ی وصایای شهدا و دقت در آنها تاکید فرموده و پیام های شهدا را وسیله بیداری و ارشاد مردم معرفی کرده اند.

اکنون ما که وظیفه ی انتقال پیامهای شهدا را داریم بر آن شدیم تا با تامل و تعمق در وصیت نامه شهدای گرانقدر استان کردستان که وظیفه بسزایی را در اعاده ی امنیت و آسایش به مردم این خطه از میهن اسلامی ایفاء نموده اند، نکته های دارای پیام و تاثیرگذار را گزینش نموده و با توجه به موضوع پیام که پیرامون مباحثی نظیر: شهادت؛ معارف الهیه، رعایت حجاب اسلامی، حفظ وحدت و...

طی این نوشته که حاوی پیام های شهدا- همان غیور مردانی که برای حفظ دین، خاک، ابرو و حیثیت ما از خانه و زندگی خود گذشتند و با پشت پا زدن به تمام تمنیات و آرزوهای دنیایی در پرمخاطره ترین شرایط قرار گرفتند و به دنبال ماهها و سالها ایثار و از خود گذشتگی به شرف شهادت نائل آمدند- می باشد.در تک تک عبارات و نکته ها دقت و در خواسته های آنها تامل نمائیم.

شهید و شهادت:

شهید معظم حمید انصاری تاریخ تولد 1340 تاریخ شهادت 26/4/61 محل شهادت شلمچه

مادرم برای من گریه نکند؛ چون اگر در این راه شهید شدم بدانید راه الله است من این راه را خودم انتخاب کردم و راه درست است.

شهید معظم خدامراد برزگر احسان محل شهادت شلمچه

دوستان! به سوی جهاد بشتابید که شهادت را نصیب شما خواهد کرد و این فرض بزرگ الهی بر بندگان خاص خودش می باشد.

شهید معظم غلامرضا ضیائی محل شهادت مریوان

خدایا! آمده ام در راهی که حسین جان داد جان ناقابل را اثار کنم و اهدای حون کنم.

شهید معظم رمضان رضایی محل شهادت ترهان

ماهم مهمان هستیم، خواهیم رفت. چه خوب که اسان در راه خدا شهید شود و این مهمانسرار را ترک نماید.

شهید معظم محمدرضا ضیائی محل شهادت میمک

بارالها! اگر هزار بار کشته و زنده شوم بازهم شهادت را اختیار می کنم و چه خوش است کشته شدن در راه حق!

....

ارسال نظرات