مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: دانشکده علوم قرآنی دامغان مظلوم واقع شده و مردم آنگونه که باید با دانشکده علوم قرآنی دامغان آشنا نیستند.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۹۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین عبداله واحدی در حاشیه بازدید از دانشکده علوم قرآنی دامغان اظهار کرد: دانشکده علوم قرآنی دامغان ظرفیت بسیار مناسبی در جهت توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه هنوز بسیاری از مردم شهرستان و استان از این ظرفیت مطلع نبوده و با این دانشکده آشنایی ندارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی بیشتر از فعالیت های این مجموعه افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی طی چند سال گذشته در این دانشکده صورت گرفته و باید به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود در این دانشکده باید بیشتر از گذشته در جهت توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان بکار گرفته شود.

واحدی افزود: باید نسبت به معرفی این دانشکده در سطح استان تلاش کنیم و در صورت معرفی بهتر این دانشکده، قطعا استقبال چشمگیری از سوی مردم با سبقه مذهبی استان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دانشکده های علوم قرآنی به عنوان بخش های علمی و پژوهشی سازمان اوقاف باید نقش موثر خود را در زمینه های پژوهشی امامزادگان و بقاع متبرکه نیز به خوبی ایفا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خواستار همکاری بیشتر دانشکده علوم قرآنی و اوقاف دامغان در مباحث پژوهشی مرتبط با امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها