فرمانده سپاه سبزوار بیان داشت: اعمال تحریم بعد از مذاکرات نشان از دشمنی آمریکا دارد و نوک پیکان تحریم‌ها سپاه را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۵۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص اتفاقات بعد از توافق برجام و تحریم های جدید آمریکا درست در روز اجرای این توافق اظهار داشت: ایجاد تحریم های جدید از سوی آمریکا نشان از ذات استکباری این کشور دارد و این رفتار آنها قابل پیش بینی بود.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست تصریح کرد: مقاومت ملت ایران بود که غرب و خصوصا آمریکا را پای میز مذاکره کشاند و آنها را مجبور کرد که حقوق ملت ایران را بپذیرند و برخی از تحریم های ظالمانه را بردارند.
 
مظلوم با بیان اینکه دشمن به هر شیوه و روشی سعی خواهد کرد جلوی پیشرفت های ایران را بگیرد ادامه داد: این که آمریکا برخی از تحریم ها را تعلیق کرده است نباید سبب شود تا بد بینی ما نسبت به شیطان کمرنگ شود چرا که آمریکا به بهانه های مختلف از قبیل حقوق بشر، تروریسم و …تحریم های جدید را در دستور کارخود قرار خواهد داد.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با تاکید بر هوشیاری مردم در دوران بعد از برجام خاطر نشان کرد: دشمن سعی خواهد کرد نقاط قوت نظام و مراکزی که در آن بیشترین پافشاری بر رعایت اصول انقلاب می شود را تضعیف کرده و مورد هجمه قرار دهد.
 
وی سپاه را از مهم ترین نهاد ها و مراکز دانست که بر اصول انقلاب پافشاری می کند بیان داشت: امروزه شاهد هستیم که نوک پیکان تحریم های ظالمانه را به سوی سپاه نشانه رفته اند اما باید بدانند سپاه همچون گذشته  از هیچ تحریمی واهمه نخواهد داشت.
 
مظلوم همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در شناخت دشمن ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند هیچ گاه نباید به قول ها و وعده های دشمن دل خوش داشت و اطمینان کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقامت سبزوار در ادامه راه حل مشکلات اقتصادی را عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان را در این دوران باید بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها