فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: حضور در مناطق عملیاتی و لمس رویدادها سبب تقویت روحیه خودباوری و جمله "ما می توانیم" است.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۵۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

پاسدار محمدرضا رضایی در حاشیه سومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیرگذاری حضور در مناطق عملیاتی در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن اظهار داشت: بی‌شک حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی و لمس تاریخ دوران دفاع مقدس سبب تقویت روحیه خودباوری و جمله "ما می‌توانیم" می‌شود.

وی افزود: اردوهای راهیان نور سبب زنده نگه داشتن تاریخ دفاع مقدس می‌شود که حضور راویان دفاع مقدس همراه این کاروان‌ها و زبان روایتگری‌شان سبب آشنایی دانش‌آموزان با وقایع و رویدادهای دفاع مقدس و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این اعزام‌ها دواطلبانه بوده و هر بار شاهد حضور هرچه بیشتر و تقاضای دانش‌آموزان در این اردوها هستیم، با توجه به محدودیت‌ها هر بار که تصور می‌کنیم اعزام کمتری داشته باشیم ولی می‌بینیم که استقبال بیشتری از اعزام‌ها صورت می‌گیرد اگرچه بخشی از هزینه‌ها نیز از سوی دانش‌آموزان تامین می‌شود ولی هر بار دانش‌آموزان بیشتری خواستار حضور در مناطق عملیاتی هستند.

رضایی با اشاره به اعزام مرحله سوم دانش‌آموزان گفت: در هفته جاری 2 اعزام به مناطق عملیاتی خواهیم داشت که هفته آینده نیز شاهد اعزام دو کاروان دیگر هستیم که امروز 240 نفر از دختران مقطع دوم متوسطه در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی جوانان نسل چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار شهدا و زحمات نسل گذشته برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه انجام می‌شود که امیدواریم با حضور در مناطق عملیاتی شاهد تقویت این مهم در بین نسل چهارم انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اردوهای راهیان نور سبب الگوبرداری دانش‌آموزی از ایثار شهدای 8 سال دفاع مقدس می‌شود که این الگوبرداری سبب فعالیت گسترده دانش‌آموزان در حوزه جنگ نرم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات