نماینده مردم کرمان در مجلس درگفتگو با بسیج مطرح کرد
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: دولت و سازمان محیط زیست باید به فکر مسائل اجرایی و حل مشکلات در جامعه باشند اما متاسفانه وقت خود را به جای کار اجرایی صرف سیاست بازی می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۵۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

حسین فتاحی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: آن چیزی که از وضعیت بنزین های وارداتی مشخص شده این است که از کیفیت لازم برخوردار نبوده و هوای تهران نسبت به گذشته بسیار خطرناک تر و آلوده تر شده است.

وی با انتقاد از گفته مسئولان مبنی بر یورو 4 بودن بنزین های وارداتی افزود: برخلاف گفته مسئولان این بنزین ها فاقد کیفیت مطلوب بوده و باعث آلودگی هر چه بیشتر هوای تهران و کلان شهرها شده و مردم را در معرض خطرات بزرگی قرار داده است.

نماینده مردم کرمان خاطر نشان کرد: اگر بنزین های وارداتی سالم بودند آلودگی هوای تهران به حدی نمی رسید که مدارس تهران در اکثر روزها تعطیل شوند.

فتاحی اظهار داشت: دولت و سازمان محیط زیست باید به فکر مسائل اجرایی و حل مشکلات در جامعه باشند اما متاسفانه وقت خود را به جای کار اجرایی صرف سیاست بازی می کنند.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اینکه دولت و سازمان محیط زیست باید طبق قانون به وظیفه خود عمل کرده و کار خود را انجام دهند گفت: اگر سازمان محیط زیست بیشتر به فکر آلودگی هوا بود دستگاه های دیگر به راحتی می توانستند مشکلات را حل کنند اما متاسفانه دلسوزی نکرده و مردم با مشکلات و خطراتی مواجه شده اند.

ارسال نظرات