معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با "بسیج" عنوان کرد
معاون بازرسی سازمان بسیج گفت: حضور نیروهای ایرانی در جغرافیای جهان اسلام و کشورهای محور مقاومت از نوع مستشاری است.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۴۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
سرتیپ پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به حضور نیروهای ایرانی در مناطق سوریه و عراق و همچنین افزایش تعداد شهدای مدافع حرم در برخی از مقاطع زمانی اظهار داشت: حضور ایران در منطقه به عنوان نیروی عملیاتی نبوده و تنها توان مستشاری ایران است که به رزمندگان در محور مقاومت کمک می کند.

وی با بیان اینکه برخی اوقات مستشاران ایرانی برای شناسایی بهتر منطقه و دیدن آرایش و تجهیزات دشمن و دستیابی به اطلاعات دقیق مجبور به حضور در مناطق عملیاتی می شوند تاکید کرد: این حضور نیروها برای شناسایی در مناطق سبب می شود که نیروها در تیرس قرار گرفته و به فیض عظیم شهادت نائل شوند.

یوسفعلی زاده در پاسخ به این سوال مبنی بر درخواست حضور نیروهای مستشاری در مناطق پس از افزایش تعداد شهدا تصریح کرد: خون شهید می جوشد و با اعلام خبر شهادت هرکدام از مدافعین حرم این درخواست های مشتاقان برای دفاع از حرم اهل بیت افزایش ۱۰ها و ۱۰۰ها برابری داشته است.
 
معاون بازرسی سازمان بسیج با بیان اینکه در کشورهای محور مقاومت اعم از سوری و عراق رزمنده به اندازه کافی وجود دارد، خاطر نشان کرد: این کشور ها هیچ گاه از ایران تقاضای لشگر و نیرو نداشته اند و تنها توان مستشاری ایران و نیروهای تخصصی ایران است که به کمک این کشور ها می روند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها