نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس:

دولتمردان رهنمود‌ها و تذکرات رهبر انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی کشور خواست به ماهیت و ذات خباثت آلود آمریکا توجه داشته و رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۲۶۰۸۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از بافق: نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابی کشوردر خصوص نامه رهبری به رئیس جمهور بیان کرد: مقام معظم رهبری با دید باز سیاسی، رصد گذشته و با شناخت کافی وکامل از برخورد دور ونزدیک آمریکا به مسائل نگاه می کنند ومقطعی نگر نیستند و سیاست مداران آمریکا در طول دوران مختلف در صدد نابودی انقلاب ما بوده اند.

حجت الاسلام زارع زاده افزود: این برجام نمی تواند ما را به وضعیت فرامرزی مخصوصا آمریکا دل خوش کند چرا که آمریکا در منطقه خاورمیانه محور شرارت را عربستان قرار داد و این دولت در منطقه تشنج های سیاسی و نظامی را بوجود آورده است.

این نماینده تاکید کرد:همه اینها گویای این است که آمریکا بعد از قضیه برجام یک جبهه جدید علیه ایران بدتر از تحریها باز کند و با این کار ما را درگیر مسائل منطقه کند که مقام معظم رهبری به همین خاطر گوش زد می کنند که دولت مردان غافل از واقعیات نشوند.

وی در مورد راه جهش اقتصادی کشور گفت : متاسفانه به جای تکیه بر نیرو واستعداد داخلی دل به آن طرف مرزها بسته ایم و دل خوش کرده ایم با کنار آمدن با آمریکا مشکلات حل خواهد شد و قرار نیست با برداشتن تحریم کل مشکلات حل شود باید موانع تولید و اقتصاد را بشناسیم از سر راه برداریم.

وی با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری خاطر نشان کرد: مانع اصلی کنونی برای اقتصاد کشور تحریم نیست بلکه رانت ها ، اختلاس ها و بی توجهی به بخش خصوصی ، تعاونی ها و کم رنگ کردن نقش جوانان در اقتصاد است.

نماینده مردم بافق در مجلس با اشاره به پیشرفتهای موشکی و بازدارندگی این قدرت به نحوه برچیده شدن تحریم ها اشاره کرد و اظهار داشت: تصور عده ای این است که با مذاکره مسائل را حل کرده اند این در صورتی است که مقاومت ملت ،مبارزه جدی با استکبار ،قدرت هسته ای و شهدای هسته ای همگی عواملی هستند که آنها توانسته اند با این پشتوانه بر سر میز مذاکره بنشینند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس خاطر نشان کرد: اگر کشور ضعیف و بدون تکنولوژی بود نه نتها در مذاکرات با ما کنار نمی آمدند بلکه هر نوع تهاجمی را علیه ما شروع می کردند.

وی در مورد هزینه های تحمیلی به کشور در طول این مذاکرات بیان داشت: غربی ها در مخالفت و کارشکنی از هیچ مخالفت و بهانه گیری کوتاهی نکردند و ما بهای سنگین شهیدان هسته ای و موشکی را پرداخت کرده ایم و اگر عده ای فکر کنند غربیها برای ما ملاضحه ای داشته اند سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام زارع زاده در رابطه با تحریم های جدید موشکی آمریکا اظهار کرد: آمریکا در طول ۳۶ سال یک لحظه دست از توطئه علیه ایران برنداشته است و لذا اگر کسی تصور کند آمریکا با ما آشتی می کند سخت در اشتباه است.

وی تاکید کرد:دشمنی دشمن بخصوص آمریکا بخاطر نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است و دشمنی آنها ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی کشور خواست به ماهیت و ذات خباثت آلود آمریکا توجه داشته باشند و رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بافق خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار