حاج یونس حبیبی :

جانبازی داریم که 32 سال نخوابیده!

بسیج مداحان: حاج یونس حبیبی به روایتگری از جانباز هشت سال دفاع مقدسی پرداخت که 32 سال نخوابیده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۰۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، حاج یونس حبیبی، از مداحان جانباز و شیمیایی اهل بیت (ع)، در جمع مداحان بسیجی یاس کبود به روایتگری از جانبازی پرداخت که 32 سال نخوابیده است که متن آن را در ادامه می‌خوانیم:

جانبازی داریم که 32 سال نخوابیده. جوان 17 ساله چه آرزوهایی داره؟ 17 سالش بود که قطع نخاع شد و الان هم تو آسایشگاه امام خمینی (ره) بستریه.

هیچکس رو به اتاقش راه نمیدن، هیچکس رو قبول نمیکنه. در اتاقی 12 متری زندگی میکنه و هیچکس را هم به اتاقش راه نمیده و تلویزیونی هم نداره.

32 ساله که چشماش بازه ولی نمیتونه بخوابه چون که رگ عصب خوابش پاره شده. رفتم تو اتاقش. دست و پاهاش رو بستن و بدنش دائما رعشه و لرزه داره. رفتم دستاشو ببوسم گفت: حاج یونس سلام من رو به همه سفره نشین‌های ارباب و نوکرهای ابی‌عبدالله (ع) برسون و بگو که یاد ما هم باشید. با معرفتا! یاد این بچه‌ها هستید؟ چه‌قدر یادشون کردید؟ یاد همشون باشیدا.

اونایی که دارن خیانت می‌کنن! حواسشون خیلی جمع باشه چرا که بالاخره یک روزی چوب خیانت هاشون رو می‌خورن و خوار و ذلیل میشن.

بهش گفتم ان شاء الله خدا شفات میده گفت: ما با این درد صفا می‌کنیم. میدونید یعنی چی؟ یعنی دارم با این روضه‌ها زندگی می‌کنم.


ارسال نظرات