مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان:
مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان سدی بزرگ در برابر نفوذهای دشمنان است، گفت: انتخابات مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۲۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، حجت‌الاسلام صابر انصاری، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان عصر امروز(4بهمن) در نخستین جشنواره برترین‌های صالحین سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: تشویق بخشی از اهداف جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین است.

وی با بیان اینکه تشویق و ایجاد انگیزه بین عوامل و ارکان صالحین، یک نوع رقابت سالم به وجود می‌آورد، افزود: اهداف صالحین را نمی‌توان درقالب کلاس و آموزش برگزار کرد، بلکه باید افراد به صورت عملی با اهداف آن آشنا شوند و شیوه حلقه‌داری را بیاموزند. 

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تربیت نیروهای انسانی تراز انقلاب اسلامی از اهداف شجره طیبه صالحین است، گفت: مباحث بصیرتی، سیاسی و بیانیه‌های مقام معظم رهبری از بخش‌های حساس در نظام تربیتی صالحین است که باید روی آن تاکید و پرداخته شود.

 حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه در حلقات باید به قدری خوب بصیرت افزایی شود که در فصل انتخابات افراد به دنبال کاندیداهایی که با انقلاب صددرصد زاویه دارند و مخالف هستند نروند، تصریح کرد: یک متربی باید در طول حضورش در حلقه بر مباحث بصیرتی خود افزون کند تا در زمان تشخیص کاندیداها دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه رشد افراد باید در حلقات همه جانبه باشد و به دشمن‌شناسی، تاکتیک‌شناسی و ... توجه شود، خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم سیاسی و بصیرتی در زمان انتخابات رخ می‌دهد.

انتخابات، اتوبان نفوذ برای دشمنان است

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مبانی فعالیت‌های سیاسی، اتوبان نفوذ برای دشمن است، اظهار کرد: این موضوع یکی از خصوصیات نظام مردم سالاری دینی است و فقط باید با شیوه و راه‌ها و تاکتیک‌های مختلف چگونگی مبارزه با دشمن را شناخت و در برابر این نفوذها ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان از حساسیت زیادی برخوردار است ولی کمتر از آن حرف به میان می‌آِید، افزود: برای دشمنان داخلی و خارجی انتخابات مجلس خبرگان مهمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است، زیرا این انتخابات مربوط به جایگاه رهبری می‌باشد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان سدی بزرگ در برابر نفوذهای دشمنان است، گفت: در خصوص ایجاد فتنه، دشمن در صدد است تا اقلیت قوی در انتخابات خبرگان داشته باشد.

حمله به شورای نگهبان از تاکتیک های دشمن

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر دشمن مجلس خبرگان که رأس هرم است را بگیرد در دیگر جاهای کشور به راحتی می‌تواند نفوذ کند، تصریح کرد: حمله به شورای نگهبان از دیگر تاکتیک‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این دوره دشمنان داخلی در انتخابات، ثبت نام‌های حداکثری بود، خاطرنشان کرد: 12 هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده‌اند که هیئت‌های اجرایی هم با حداکثر ظرفیت آنها را مورد تایید قرار دادند.

وی با بیان اینکه منافقین، عضو گروهک‌های مختلف، دزدان، قاتلان، زناکارن و بسیاری از مجرمین دیگر جزء ثبت‌نامی‌های انتخابات بودند که هیئت‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت کرده بودند، اظهار کرد: عده‌ای ادعا می‌کنند که با شورای نگهبان مذاکره می‌کنند در صورتی که نمی‌دانند شورای نگهبان جناح‌بندی شده نیست که به نفع و یا ضرر کسی رای صادر کند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان نبض انقلاب اسلامی است، اگر نباشد نظام ما مشروعیت ندارد.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: آیت‌الله سازی، علامه سازی و چهره سازی‌های جدید از توطئه‌های دشمن است تا فتنه‌ای جدید به پا کند و یک روحانی معمولی را یک شب تبدیل به یک عالم ربانی می‌کنند تا برای مردم جذابیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن انتخابات و ثبت نام حداکثری بانوان در انتخابات از دگیر اهداف دشمن است، تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از مجاری مهم استفاده دشمنان از مردم است تا بر روی افکار آنها تاثیر مستقیم بگذارند.

در ادامه جشنواره از 12 حلقه متربیان، 3 حلقه سرگروه‌ها و یک سایت برتر صالحین تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات