در ایام دهه فجر انجام می شود؛

پخش برنامه سالکان از صدا و سیمای مرکز کردستان

مدیرگروه معارف صدا و سیمای مرکز کردستان پخش برنامه سالکان حافظ قرآن در 30 قسمت را از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۰۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمدربیع درویشی، مدیرگروه معارف صدا و سیمای مرکز کردستان ظهر امروز در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر شهرستان سنندج گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان آمادگی پوشش و انعکاس هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر به ویژه برنامه‌های شاخص استانی را دارد.
وی با اشاره به پخش برنامه سالکان حافظ قرآن در 30 قسمت عنوان کرد: در حال حاضر کار تهیه و تولید زندگی‌نامه 30 نفر دیگر از حافظان قرآن را با عنوان سالکان را در دست کار دارد.
مدیرگروه معارف صدا و سیمای مرکز کردستان یادآور شد: این مرکز 52 برنامه نسیم وحی را از حافظان، قاریان و مؤسسات قرآنی را در دست تولید و پخش شده دارد برنامه ای که سال گذشته نیز از صدا و سیمای مرکز استان پخش شد.

وی در ادامه پشنهاد برگزاری محافل قرآنی در ایام دهه فجر را با حضور قاریان برجسته استانی عنوان کرد و گفت: در راستای تجلیل از قاریان و حافظان قرآنی بویژه قشر جوان باید تلاش بیشتری صورت بگیرید.

وی در ادامه با عنوان اینکه امروزه دشمن از هر ابزاری برای جذب قشر جوان و نوجوان به برنامه های غیر اخلاقی و دوری از ارزش های اسلامی  استفاده می کند، گفت: برنامه ها و محافل قرآنی کانون معنوی برای حضور جوانان و در امان ماندن از هجمه فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان اسلام است.

 مدیرگروه معارف صدا و سیمای مرکز کردستان اذعان داشت: تجلیل؛ قدردانی و دیده شدن برنامه های و فعالیت های قرآنی بویژه قشر جوان موجب جذب بیشتر آنان با فرهنگ و معارف اسلامی خواهد شد.

ارسال نظرات