خبرهای داغ:
آئین تشییع شهدای گمنام در صفی آباد که با ازدحام مردم این شهر و روستاهای مجاور آن همراه بود به مراسم بیعت با شهدا و راه آنان تبدیل شد و حضور نسل جوان در این مراسم چشم گیر بود.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۹۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،با حضور جمع باشکوهی از مردم شهرصفی آباد از توابع شهرستان دزفول پیکرهای پاک دوشهید گمنام تشییع و تدفین شد.

آئین تشییع شهدای گمنام در صفی آباد که با ازدحام مردم این شهر و روستاهای مجاور آن همراه بود به مراسم بیعت با شهدا و راه آنان تبدیل شد و حضور نسل جوان در این مراسم چشم‌گیر بود.

حضور خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهدای شهرستان در مراسم تشییع شهدا در حالی که تصاویری از فرزندان شهید خود در دست داشتند از نکات دیدنی این مراسم معنوی و انقلابی بود.

همچنین حضور مادران شهدا در کنار پیکر این شهدای گمنام معنا و مفهوم دیگری نیز داشت که به نوعی حس مادری مادران شهدا برای شهدای گمنامی را تداعی می‌کرد که مادرانشان همچنان از فرزند خود بی‌خبرند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)، امام جمعه شهرستان دزفول و سایر مقامات استانی و شهرستانی نیز با حضور خود در این مراسم با عاشقان شهدا همراهی کردند.

به گزارش تسنیم، صفی آباد دزفول از مناطق تابعه شهرستان دزفول است که در محرم امسال در اثر تیراندازی چند عنصر تروریستی به عزاداران حسینی دوشهید را تقدیم اسلام کرد.

مردم این منطقه کوچک همچنین در ایام دفاع مقدس نیز نزدیک به 50شهید سرافراز را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها