مسئول بسیج رسانه مازندران: تاکنون تعداد 130 نفر از خبرنگاران در سطح مازندران از طریق بسیج رسانه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۲۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج رسانه مازندران ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه نوشهر با اشاره به ارائه 25 نوع خدمات از سوی بسیج رسانه، اظهار کرد: کمک به تقویت و بنیه علمی رسانه‌ها، اجرای آموزش‌های ضمن خدمت، ایجاد زمینه خلاقیت، تشکیل اتاق نخبگان، اجرا و برنامه‌ریزی ورزشی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، بیمه تکمیلی، امنیت شغلی رسانه، ایجاد نقش‌آفرینی در مواجهه با جنگ نرم دشمن از جمله خدمات بسیج رسانه است که با جدیت در حال پیگیری و اجرا قرار دارد.

حسن افشار با بیان اینکه تاکنون تعداد 130 نفر از خبرنگاران در سطح مازندران از طریق بسیج رسانه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، افزود: تشکیل کارگروه‌های تخصصی، انجمن‌های تخصصی، کمیسیون‌های تخصصی، دفتر مصونیت خبرنگاران و نشست‌های راهبردی بخشی دیگر از این خدمات است.

وی با تأکید بر اینکه به‌دنبال تلطیف کردن چالش‌ها و ایجاد دانشگاه رسانه‌ای هستیم، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی را با همکاری دانشگاه فرهنگیان، جهاد دانشگاهی و ارشاد اجرا می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه مازندران جایگاه و نقش رسانه را در جامعه بسیار مهم و کلیدی ارزیابی کرد و افزود: در اغلب اوقات، رسانه مظلوم واقع شده، بنابراین وظیفه بسیج رسانه است تا مازندران را محل مناسبی برای جنبش رسانه‌ای تبدیل کند.

افشار دوری از هرگونه حب و بغض‌ها را در رسانه‌ها خواستار شد و گفت: هم‌افزایی رسانه‌ای، کارآمدسازی و تقویت جبهه رسانه‌ای از جمله مواردی است که باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 در پایان این مراسم «مهدی قاسمی» به‌عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان نوشهر معرفی شد.

گفتنی است، این مراسم امروز با حضور مسئولان و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها