خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: پنج شنبه هشتم بهمن ماه جاری 120 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه بیرجند در قالب سه دستگاه اتوبوس به مدت شش روز به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

رحمانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: پنج شنبه هشتم بهمن ماه جاری 120 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه بیرجند در قالب سه دستگاه اتوبوس به مدت شش روز به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: امسال موضوع اصلی اردوی راهیان نور بحث جهاد علمی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که به کارهای علمی صورت گرفته در مناطق عملیاتی پرداخته می شود.

رحمانی افزود: این اردوی معنوی پنج شنبه شب با قرائت دعای پر فیض کمیل در مسجد امام صادق(ع) دانشگاه آغاز می شود سپس در شیراز و مزار شاه چراغ مراسمی داریم و به سمت جنوب حرکت می کنیم و از اهواز، اروند و شلمچه بازدید داریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برنامه روایتگری و مشاهده غروب شلمچه امسال برای اولین بار در دو کوهه اسکان داریم و از روایتگری راوی کشوری در حسینیه حاج همت بهره می بریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: در مسیر برگشت نیز با سفر به استان قم با یکی از علمای دینی دیدار خواهیم داشت و ختم اردوی راهیان نور نیز زیارت مرقد امام خمینی(ره) برای تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است.

وی یادآور شد: راوی، روحانی و مبلغ خواهر که سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا را در طول مسیر بیان می کنند همراه کاروان داریم.

رحمانی گفت: امسال برای برادران اردوی راهیان نور جنوب نداریم اما در فروردین 95 ثبت نام انجام می شود و برای اولین بار دانشجویان برادر را در تابستان 95 به اردوی راهیان نور غرب اعزام می کنیم.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها