خبرهای داغ:
رئیس دفتر شورای نگهبان:

تقوی و بینش دینی باید سرلوحه کار مدیران باشد

رئیس دفتر شورای نگهبان با اشاره به اینکه بی‌توجهی به جایگاه نماینده ولی فقیه کفران نعمت است، گفت: بی‌توجهی به جایگاه، رهنمودها و تذکرات این عالم بی حرمتی به مقام معظم رهبری بوده و موجب اختلال در امور جامعه می شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل ازپایگاه تحلیلی خبری ندای البرز، در خصوص حاشیه های تغییر مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اظهار کرد: مدیریت در دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران باید در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر نظام باشد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین با اشاره به سه ویژگی اصلی مدیران، افزود:  تقوی، پاک دستی و بینش دینی باید سرلوحه کار مدیران باشد چرا که این نظام بر  پایه باورهای اسلامی، زحمات امام راحل و ریخته شدن خون شهیدان استوار است.

این مسئول ادامه داد: فردی که در سمت مدیریت دستگاهی قرار می‌گیرد باید دارای تعهد و پایبندی به ارزش‌های نظام باشد و فردی که فاقد این ویژگی هاست، نباید مدیریت حساس ترین بخش های جامعه را به او واگذار کرد.

قابل تخصص را سومین ویژگی دانست و ابراز کرد: باید در هر کار و مسئولیتی از افرادی متناسب با مهارت و تخصص آنها استفاده کرد چرا که اگر غیر این باشد دستگاه ها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: هر مدیری که در مسیر کار خود به مشکلی بر می خورد برای برطرف کردن آن باید از یک شاخصه و مرجع پیروی کند و قطعاً مقام معظم رهبری فرمانده و ملاک اصلی همه امور است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در ادامه گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب شاخصه اصلی حرکت نظام جمهوری اسلامی است، نمایندگان او در استان ها هم همین نقش را ایفا می کنند.

این مسئول با اشاره به آموزه ها و پیام‌های قرآنی تشریح کرد: کسانی که با مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفت دارند هرگز نمی توان او را به عنوان دوست و همراه خود قرار داد.

قابل با بیان اینکه تبعیت از علمای دینی به خصوص نمایندگان ولی فقیه در استان بر همه واجب است، توضیح داد: مشورت در امور مختلف و پیروی از تذکرات نماینده ولی فقیه در قزوین از وظایف مسئولان و مردم بوده چرا که آیت الله عابدینی عالمی مفسر و آگاه به مسائل روز است.

وی با اشاره به این که بی توجهی به جایگاه نماینده ولی فقیه کفران نعمت است، تاکید کرد: بی توجهی به جایگاه، رهنمودها و تذکرات این عالم بی حرمتی به مقام معظم رهبری بوده و خسارت‌هایی در پی دارد که موجب اختلال در امور جامعه می شود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها