مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه دشمنان به نام دموکراسی رسانه‌ای، دیکتاتوری رسانه‌ای به راه انداخته‌اند، گفت: وظیفه اصلی بسیج رسانه تربیت نسل جدید رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محسن جعفری در نشست خبری کنگره 8 هزار شهید گیلان، با بیان اینکه امروز رسانه‌ها، اثرگذارترین و پرنفوذترین ابزار در دنیای ارتباطات هستند، اظهار کرد: منشا بسیاری از تحولات و تصمیم‌گیری‌ها در سیاست‌های دنیای امروز، رسانه‌ها هستند.

وی با اشاره به سرعت تحولات در جهان امروز اعلام کرد: مهم‌ترین رسالت بسیج رسانه، انسجام بخشی بین رسانه‌های خوب، ارزشی و اثرگذار وطنی است.

مسئول بسیج رسانه گیلان وظیفه اصلی بسیج رسانه را تربیت نسل جدید رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج رسانه باید گفتمان‌سازی و شبکه‌سازی کند و پارک تولید محتوی در حوزه بسیج رسانه انجام دهد.

جعفری با بیان اینکه رسانه می‌تواند کاری کند که مخاطب فقط زیبایی را ببیند و از پیام و محتوا غافل شود، گفت: دشمنان می‌دانند، که در رسانه‌های خود چگونه و از چه ادبیات و کلماتی استفاده کنند که ارزش را به ضد ارزش و شکست را به پیروزی تبدیل کنند.

وی با تصریح بر اینکه امروز دشمنان به نام دموکراسی رسانه‌ای، دیکتاتوری رسانه‌ای به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: لیبرال دموکراسی از هر دموکراسی ایدوئولوژیک‌تر است.

مسئول بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: در رسانه‌های بین‌المللی غربی، به جای دموکراسی مورد ادعا، الیگارشی حاکم است که به معنای حاکمیت یک عده سرمایه‌دار براکثریت است.

جعفری با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی با مهندسی رسانه‌ای به دنبال مدیریت مخاطب و مایوس کردن مردم از سیاست هستند، افزود: باید مراقب باشیم که تیترهای منفی مردم را سیاست زده نکند و مردم باید با سیاست آشتی کنند.

ارسال نظرات