رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: نشست صمیمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با فعالان قرآنی شهرستان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۳۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار کرد: این نشست در راستای هم اندیشی و کاربردی تر کردن فعالیت های قرآنی چهارشنبه 7 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در سه حوزه اصلی فعالیت می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: اداره بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، ایجاد فضای مناسب و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این اماکن یکی از وظایف سه گانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان است.

حفظ، نگهداری، احیای موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش یکی دیگر از ماموریت های مهم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان بود که سلیمانی فرد به آن اشاره کرد.

وی در ادامه اجرای برنامه های متنوع قرآنی با در بخش های آموزش و مسابقات را از دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان اظهار کرد: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم یکی از برنامه های مهم و دارای اولویت است که در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با جدیت در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی آموزش قرائت قرآن کریم در برخی از بقاع متبرکه شاخص شهرستان گفت: برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزش تلاوت قرآن نیز یکی از اولویت ها در فعالیت های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و اجرای برنامه های منسجم، نسبت به ارتقای کمی و کیفی برنامه های قرآنی در شهرستان سمنان اقدام شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی در اجرای برنامه ها، یکی از راه هایی است که موجب ارتقای سطح کیفی برنامه های قرآنی شهرستان می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها