در ایام الله دهه مبارک فجر

سه هزار دانش‌آموزان کردستانی به مناطق یادمانی اعزام می شوند

معاون فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: سه هزار نفر از دانش‌آموزان استان در دهه مبارک فجر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۱۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الله نریمانی، معاون فرهنگی – پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در جلسه کمیته 22 گانه دهه فجر استان که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با پایان فصل امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان، اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان، دوم بهمن ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 13 هزار نفر از دانش‌آموزان استان به ارودهای راهیان نور و مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده‌اند، افزود: از میزان سهمیه‌ی استان، سه هزار نفر از دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

نریمانی به برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر اشاره و عنوان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر اساتید و کارشناسانی را به مراکز و آموزشگاه و مدارس سطح استان می فرستیم تا دستاوردهای 36 ساله نظام را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.

وی از برگزاری دو برنامه محوری و عمومی با عنوان زنگ انقلاب که در 16 مدرسه سطح استان خبر دادو عنوان کرد: اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزی در 22 بهمن ماه در مقابل جایگاهاه سخنرانی از دیگر برنامه محوری این کمیته در این ایام مبارک است.

وی از برگزاری همایش «فصل حضور» با حضور دانش‌آموزان در استان خبرداد و بیان کرد: 16 برنامه محوری برای حضور در انتخابات برگزار می‌شود.

ارسال نظرات