عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج:
نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: آقای روحانی از یک خط و جریان حامی خود دفاع می‎کند و بی‎طرفی خود را نسبت به این جریان حفظ نکرده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۰۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در دیدار با مجریان انتخابات تصریح کرد: این اظهارات ناپسند بوده و نشان دهنده عملکرد جناحی وی است.

حسینی در ادامه بیان کرد: این جمله رئیس جمهورکه ما دلمان می‎خواهد معتدلین به مجلس بروند به فرماندارها بخشدارها و استاندارها خط داد که باید کاری کنید که این افراد تایید شوند و اکنون دولتی‎ها در حال رایزنی هستند تا این افراد تایید شده و در انتخابات رای بیاورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ذکر اینکه رئیس جمهور فقط مجری انتخابات بوده و حق دخالت در انتخابات ندارد اظهار داشت: اما آقای روحانی از یک خط و جریان حامی خود دفاع می‎کند و بی‎طرفی خود را نسبت به این جریان حفظ نکرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه اظهارات آقای روحانی مورد اعتراض ما و نمایندگان است بیان کرد: اگر طرفداری از حزبی توسط مسئولی غیراز حامیان دولت گفته می‎شد قطعا با اعتراض تند آن مواجه می‎شد؛ اما دولت خود را ملتزم به بی‎طرفی نمی‎داند.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه دولت به دنبال این است که جریان هم طیف خود پیروز انتخابات شود، اما ملت ایران با بینش و آگاهی خود نخواهند گذاشت کسانی که در مسیر واقعی انقلاب نیستند، در انتخابات رای بیاورند.

ارسال نظرات