خبرهای داغ:
مسئول دفتر قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دلیل انصراف امام جمعه بیرجند از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۲۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد حاجی زاده مسئول دفتر قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان طی نامه ای علت انصراف دکتر رضایی امام جمعه بیرجند را اعلام کرد.

 

در این نامه آمده است:

احتراما با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، بدیوسیله مراتب انصراف حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند از نامزدی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری به حضورتان اعلام می گردد،.

 

ایشان علت انصراف را حضور به قدر کفایت افراد صالح و ولایت مدار در عرصه ی انتخابات مجلس خبرگان اعلام نموده و از خداوند قادر متعال توفیق عمل به وظیفه سربازی نظام مقدس جموری اسلامی و ادای دین به امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام و مقام ولایت و مردم بزرگوار را در ظل عنایات ولی الاعظم ارواحنافدا مسئلت می نمایم.

 

در حالی دفتر امام جمعه بیرجند علت انصراف دکتر رضایی را حضور افراد صالح و ولایت مدار  اعلام می کند که صبح امروز وی در گفتگو با شبستان دلیل دیگری را برای انصراف خود اعلام کرده بود.

 

 امام جمعه بیرجند در گفتگو با شبستان گفته بود: از ابتدا اعلام کرده بودم که به دلیل برخی بی مهری ها و بی توجهی ها قصد ورود از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی را به انتخابات مجلس خبرگان ندارم.

 

وی افزود: در روز ثبت نام در فرمانداری بیرجند، قصد ثبت نام برای حوزه انتخابیه خراسان رضوی را داشتم اما متاسفانه به اشتباه، اسم بنده برای حوزه انتخابیه خراسان جنوبی ثبت شد.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: قصد داشتم بعد از ثبت نام از حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از طریق لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات خبرگان ورود کنم که به دلیل اشتباهی که در هنگام ثبت نام شد، این مهم انجام نشد.

 

وی گفت: برای تغییر حوزه انتخابیه باید بعد از ارائه درخواست، وزارت کشور و شورای نگهبان با این درخواست موافقت کنند که متاسفانه « نوش دارو بعد از مرگ سهراب» است.

 

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: به زودی دلایل انصراف خود را به طور کامل اعلام خواهم کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها