خبرهای داغ:
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که همزمان با عصر شنبه سوم بهمن ماه در تالار مردم شورای شهر برگزار شد بودجه 475 میلیارد تومانی سال 95 شهرداری و سازمانهای وابسته از سوی شهردار به ریاست شورای شهر تقدیم شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۷۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج الله فصیحی رامندی ریاست شورا در این جلسه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در جریان تدوین بودجه سال 95همراه مجموعه مدیریت شهری بود، ادامه داد: سیاستهایی که شورای شهر برای تدوین لایحه بودجه سال آتی مورد تأکید و ابلاغ قرار داد در لایحه گنجانده شده و این مهم جای خرسندی دارد.

وی در بخش بعدی سخنان خود با تأکید بر اینکه شهر تنها به همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پیشرفت نمی کند، ادامه داد: شهروندان شهر با همراهی مدیران و مجموعه هایی غیر از شورا و شهرداری نقش مهمی در آبادانی شهرها به عهده دارند و با قرار گرفتن در کنار مجموعه مدیریت شهری گامی مهم برای اعتلای شهر برمی دارند.

ریاست شورا در ادامه نقش شهروندان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: شهر را باید با مشارکت مردم ساخت و با پای کار آمدن آنان بسیاری از مشکلات رفع و بخش عمده ای از خلأ ها جبران می شود، آنها قادرند با حمایت معنوی از متولیان امر و مشارکت در پرداخت عوارض و نیز ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده، مدیران شهری را بیش از گذشته برای داشتن شهری آباد و با نشاط یاری رسانند.

در ابتدای جلسه مسعود نصرتی شهردار قزوین ضمن تقدیم بودجه 475 میلیارد تومانی سال 95 شهرداری که با افزایش 7 درصدی نسبت به سال قبل همراه است، اظهارداشت: بودجه 475 میلیارد تومانی با احتساب بودجه سازمانهای وابسته شهرداری محاسبه شده است که بودجه بخش عمرانی به میزان 316 میلیارد تومان با سه درصد افزایش نسبت به سال گذشته و بودجه بخش جاری با رقمی معادل 158 میلیارد تومان با 17 درصد افزایش نسبت به سال گذشته محاسبه شده است.

نصرتی همچنین ادامه داد: کل بودجه سال جدید شهرداری بدون احتساب بودجه سازمانها، 414 میلیارد تومان محاسبه شده که بودجه بخش جاری به میزان 133 میلیارد تومان با 16 درصد افزایش نسبت به سال 94 و بودجه بخش عمرانی با رقمی معادل 280 میلیارد تومان و 7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته محاسبه شده است.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری بدون محاسبه سازمانها نسبت به سال گذشته با افزایش 10 درصدی همراه بوده است.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای شورای شهر نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند و در پایان لایحه بودجه 475 میلیارد تومانی سال جدید به شورای شهر تقدیم شد.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها