خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت قزوین:

برگزاری کلاس‌های نماز برای 200 نفر از دانش آموزان قزوین

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت قزوین بیان کرد: روزانه به طور ثابت 400 دانش آموز به همراه مربیان و معلمان از غرفه های نمایشگاه بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۶۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محرم ملایی رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در بازدید از نمایشگاه اجلاس نماز گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه اجلاس سراسری نماز ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، کودکان و نوجوانان می باشد که در قالب برنامه های مختلف در زمینه نماز ارائه می شود.

وی افزود: آموزش و پرروش استان قزوین در این نمایشگاه به معرفی برنامه های نماز ازجمله طرح عملی نماز، طرح مبین، طرح جامع نماز،گفتمان دینی، دستاوردهای سایر استان ها درحوزه نماز و ... می پردازد.

ملایی اضافه کرد: اجرایی کردن برنامه های نماز در سطح مدارس و مناطق و آشنایی بیشتر دانش آموزان با نماز و احکام و معارف دینی از مهم ترین دستاوردهای آموزش و پرورش در این نمایشگاه است.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت استان در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه در جهت کمک به فرآیند دینی دانش آموزان تشکیل شده و احساس نیاز دانش آموزان در این حوزه حس می شود، همچنین با پخش بروشورها و محتواها و نرم افزارهای موجود با موضوع نماز، در جهت روشنفکری این عزیزان قدم برمیداریم.

وی تصریح کرد: روزانه به طور ثابت 400 دانش آموز به همراه مربیان و معلمان از غرفه های نمایشگاه بازدید می کنند و روزانه برای 200 نفر از دانش آموزان کلاس های آموزشی در طرح های آموزش عملی نماز، گفتمان دینی و جشن شکوفایی برگزار     می گردد.

ملایی در ادامه از ارائه لوح های فشرده های آموزشی رایگان خبر داد و افزود: نمایش آخرین محصولات اقامه نماز و دستاوردهای سایر استان ها و اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی، هنری از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه می باشد

ایشان در پایان تأکید کرد: طراحی یک نمونه نمازخانه مدرسه در محل نمایشگاه و همچنین فروش کتاب های متناسب با کودکان و نوجوانان در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی از ابتکارات آموزش و پرورش استان قزوین در نمایشگاه امسال می باشد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها