خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در قزوین در جمع ائمه جمعه استان:گفت: عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه‌ی شما و همه‌ی جوانان و دانشجویان ایران در همه جا تنها راه برای عقیم‌سازی توطئه‌هائی است که جبهه‌ی دشمن در برابر ایران اسلامی سرافراز، از همه نوع و با ابزارهای گوناگون طراحی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۵۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در نشست ماهیانه ائمه جمعه استان قزوین که در شال برگزار شد، با بیان این‌که موضوع انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: انتخابات چیزی جدا از نماز جمعه نیست و ائمه جمعه در تمام طول سال و در خطبه‌های نماز جمعه با تشریح مسائل دینی، اخلاقی و سیاسی مردم را برای حضوری پر شور در انتخابات آماده می‌کنند.

 وی با اشاره به این‌که مردم امامان جمعه را پدر معنوی شهر خود می‌دانند، تصریح کرد: موضع پدرانه آن است که در مقابل کاندیداها غرض نداشته باشیم و تنها آن‌هایی را که متخلف هستند نصیحت کنیم و با آن‌ها اتمام حجت کنیم تا از مسیر اشتباهی که رفته‌اند بازگردند و نجات پیدا کنند.

 

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: نباید مواضعی که در راستای دین و تقویت اخلاق، نماز و حجاب است را نگاه سیاسی و جناحی دانست، چرا که این امر با تقوا و دین در تضاد است و باید این نگاه و موضع غلط شکسته شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در خصوص انتصاب مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: استاندار همواره تلاش می‌کند کارهایی که به نوعی به ما مربوط می‌شود را با مشورت انجام دهد و در خصوص مدیرکل ارشاد هم مفصل با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی صحبت شده بود و وزیر هم در جریان مواضع ما قرار گرفته بود.

 وی در این خصوص ادامه داد: متأسفانه در نهایت کسی را برای این مسئولیت انتخاب کردند که تجربه مدیریتی در عرصه فرهنگی ندارد و از قدیم با فتنه گران در دانشگاه ارتباط داشته و امروز هم با کسانی که از دانشگاه اخراج شده‌اند، ارتباط دوستانه دارد.

آیت‌الله عابدینی با بیان این‌که در استان قزوین آدم‌های شاخص و فرهیخته بسیار زیادی داریم، تشریح کرد: عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه‌ی شما و همه‌ی جوانان و دانشجویان ایران در همه جا تنها راه برای عقیم‌سازی توطئه‌هائی است که جبهه‌ی دشمن در برابر ایران اسلامی سرافراز، از همه نوع و با ابزارهای گوناگون طراحی می‌کند..

 امام‌جمعه قزوین به ایام دهه فجر هم اشاره کرد و گفت: دهه فجر نقطه بسیار حساسی است و این ایام فرصت مناسبی است تا بیش از پیش نسل جوان را با انقلاب آشنا کنیم و نباید از این ظرفیت غفلت شود.

 حضور حداکثری در انتخابات/ عزل و نصب‌های استان با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد

 آیت‌الله اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به ساخت مصلای تاکستان اشاره کرد و گفت: تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در راستای ساخت مصلای تاکستان صورت گرفته و فونداسیون آن به پایان رسیده است.

 وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: حضور افراد اصلح در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش کنیم مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

 حجت‌الاسلام خمسه‌ای، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین هم در ابتدای این نشست اظهار  کرد: از آن جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از نماز جمعه با تعبیر قرارگاه نام برده‌اند، ضروری است ستادهای نماز جمعه برای تحقق این معنا بیش از پیش تلاش کنند و توان خود را افزایش دهند.

 حجت‌الاسلام صالحی، امام‌جمعه آبگرم هم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم تا مردم در این انتخابات هم مانند دوره‌های گذشته حضوری حداکثری داشته باشند.

 حجت‌الاسلام موسوی موینی، امام‌جمعه محمدیه هم شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و ملی دانست و افزود: رهبری شرکت در انتخابات را برای همگان تکلیف کرده و این مهم حضور در این صحنه مهم را امری ضروری کرده است.

وی گفت: نباید اجازه داد تا افرادی که دلسوز نظام، کشور و مستضعفان نیستند وارد مجلس شورای اسلامی شوند و کسانی هم که وارد مجلس خبرگان رهبری می‌شوند باید قلباً ولایتمدار باشند.

 حجت‌الاسلام آقا حسینی، امام‌جمعه سگزآباد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، بزرگان نظام و رسانه‌ها تلاش بسیار خوبی در راستای تقویت حضور مردم در صحنه انجام داده‌اند و ائمه جمعه هم باید با تبعیت از رهبری بر این امر مهم تأکید کنند.

 حجت‌الاسلام هاشمی، امام‌جمعه آوج بیان کرد: باید در خصوص ابعاد مختلف انتخابات روشنگری کنیم و مواضع نظام و انقلاب را که در وهله نخست حضور حداکثری مردم است بیان نماییم.

 حجت‌الاسلام زارعی، امام‌جمعه خرمدشت هم با بیان این‌که حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب خشم استکبار جهانی می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم ماننده دوره‌های پیش، مردم حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند.

 حجت‌الاسلام زرینه، امام‌جمعه بویین زهرا هم با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، بیان کرد: باید آمارهای دقیق ارائه شود و حضور بسیجیان در نماز جمعه تقویت شود و ساخت مصلی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در راستای تقویت دین تلاش ویژه‌ای شده باشد.

 حجت‌الاسلام انصاری، امام‌جمعه دانسفهان حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب تقویت نظام اسلامی دانست و گفت: باید عزل و نصب‌های استان با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد تا فتنه گران وارد عرصه نشوند.

 حجت‌الاسلام سماواتی، امام‌جمعه محمودآباد انتخاب اصلح را وظیفه همگانی دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا افراد اصلح وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند.

 حجت‌الاسلام سعیدی، امام‌جمعه ارداق وظیفه اصلی ائمه جمعه را تشویق مردم به حضور در انتخابات دانست و بیان کرد: نباید مسئولان فتنه گران را وارد عرصه سیاسی کشور کنند و با انتصاب چنین افرادی مخالفت می‌کنیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها