رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

دانشگاه ها اصلی ترین تغذیه کننده پارک های علم و فناوری

دکتر اسماعیل پیرعلی، دانشگاه ها را اصلی ترین تغذیه کنندگان پارک های علم و فناوری معرفی کرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۲۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس پارک علم و فناوری استان، عصر دیروز در دیدار با دکتر رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اظهار کرد: دانشگاه ها اصلی ترین تغذیه کنندگان پارک های علم و فناوری هستند بنابراین آموزش در دانشگاه با ید کاربردی باشد.

دکتر اسماعیل پیرعلی خاطر نشان کرد: نگاه مثبت مسئولین به پارک علم و فناوری مسئولیت ما را دوچندان کرده است.

وی افزود: عزم ما برآنست تا با استفاده از فرصت ها و هم افزایی با دانشگاه های استان، دانشجویان و صاحبان ایده را در مسیر کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت حمایت کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح بتوان از ظرفیتی که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در زمینه های مختلف وجود دارد به خوبی استفاده کرد.

در این دیدار دکتر حمیدرضا عزیزی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، عدم هماهنگی بین بخش های مختلف آموزشی را موجب لطمه به منابع و عدم رسیدن به نتیجه مطلوب دانست.

وی، خاطر نشان کرد: ایجاد کارگروه فناوری با محوریت پارک علم و فناوری می تواند از موازی کاری و هدر رفتن منابع جلوگیری کند.

دکتر عزیزی با اشاره به مراکز رشد این دانشگاه در زمینه شیلات و گیاهان دارویی اظهار داشت: خروجی مراکز رشد باید به سمت پارک های علم و فناوری هدایت شوند.

در پایان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری جلسات آشنایی با پارک علم و فناوری ویژه اساتید و دانشجویان این دانشگاه و همکاری های علمی و آموزشی در قالب تفاهم نامه خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار