مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز:
پارسا مطرح کرد : در راستای دومین همایش سالانه بسیج رسانه استان البرز از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه را دارا بودن روحیه مطالبه‌گری دانست
کد خبر: ۸۶۲۵۴۱۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز در حاشیه دومین همایش سالانه بسیج رسانه استان البرز و گرا می داشت شهدای رسانه در گفتگوی با خبر نگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز در کرج اظهار داشت :

از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه دارا بودن روحیه مطالبه‌گری است که رسانه ها بايد مروّج ارزش هاي ديني و اسلامي باشند و در جهت تقويت و تحكيم ارزش هاي الهي گام بردارند. 

پویا پارسا با بیان اینکه رسانه ها با توجه به توانمندي هايي كه دارند مانند دانشگاه عمومی در جامعه عمل می کنند خاطر نشان کرد :

خوشبختانه دیدگاه ها و فرمان‌های امام خميني(قدس سره) در این راستا بسیار روشنگرانه است که ایشان در اين باره مي فرمايند: رسانه، دستگاه تربيتي است و بايد تمام اقشار ملت با اين دستگاه ها تربيت شوند.

وی افزود : رسانه ها بر اساس مسئولیت بزرگی که در قبال اجتماع دارند به جامعه کمک می کنند تا افراد با آگاهی و اطلاعات بیشتری حرکت کنند و اين امر موجب سنگين شدن مسئوليت رسانه ها مي شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه را دارا بودن روحیه مطالبه‌گری دانست و تصریح کرد :

 رسانه ها بايد مروّج ارزش هاي ديني و اسلامي باشند و در جهت تقويت و تحكيم ارزش هاي الهي گام بردارند.

وی گفت : باوجود جامعه ی جوان ، پرشور و تحصیلکرده  برای تسری و گسترش سواد رسانه ای در میان دانشجویان و دانشگاه‌های استان ، در سال آینده همکاری ویژه‌ای را با سازمان بسیج رسانه استان البرز آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان با توجه به اجرای موفق طرح مشترک بسیج دانشجویی و سازمان بسیج رسانه با نام "شهید آوینی" اظهار داشت :

 در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف از جمله شبکه‌های مجازی، خبرنویسی و خبرنگاری ، هوش مصنوعی این دوره‌ها را به صورت تکمیلی ادامه دهیم. 


ارسال نظرات