خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی درباره نقش کانون های مساجد در انقلاب اسلامی گفت: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های فرهنگی و دینی که پسوند مسجد را به همراه دارد، رسالت خطیری برای تداوم راه امام راحل و شهدا دارد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۹۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی درباره نقش کانون های مساجد در انقلاب اسلامی گفت: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های فرهنگی و دینی که پسوند مسجد را به همراه دارد، رسالت خطیری برای تداوم راه امام راحل و شهدا دارد. کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه و همگام با سایر نهادها و ارگان ها در طول ایام الله دهه مبارک فجر، با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی، بار دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید پیمان می کنند و به جهانیان ثابت می کنند که تا آخرین لحظه برای دفاع از نظام و انقلاب، مطیع ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: در سطح مساجد استان، 200 برنامه محوری در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود. اجرای برنامه محفل انس با قرآن کریم (بهار قرآن در دهه فجر انقلاب اسلامی)، برگزاری مراسم سخنرانی با موضوع اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه جلسه پرسش و پاسخ، اجرای تئاتر با مضمون انقلاب اسلامی و مسجد با بهره گیری از هنرمندان فعال کانون های مساجد و اجرای سرودهای انقلابی با حضور گروه های سرود فعال کانون های مساجد از برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد استان است.

 معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: برگزاری مراسم خاطره گویی با حضور فعالان انقلاب در مساجد استان، برگزاری مسابقه عکس روزهای انقلاب و تهیه گنجینه ای از عکس های موجود دربین خانواده ها، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع انقلاب و بصیرت سیاسی و برگزاری مراسم های جشن پیروزی انقلاب در کانون های مساجد به ویژه کانون های روستایی از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد استان است.
 
وی افزود: اعضای کانون های مساجد سراسر استان با حضور در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنند و نشان می دهند که برای حراست از نظام و انقلاب تا آخرین نفس، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها