واکنش های مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد برنامه پایش

باید در صدا و سیما نفوذ کنیم/صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما بهش کمک می کنیم

صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما داریم سالی 400/500میلیارد تومن بهش کمک میکنیم ولی متاسفانه اونور نمیتونیم خروجی بگیریم. این ضعفه منه و بانک مرکزی که نمیتونه اون طرف عایدی بگیره
کد خبر: ۸۶۲۵۳۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتقاد شدید از رویکرد انتقادی برنامه پایش نسبت به انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در سیما گفته است:صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما بهش کمک می کنیم

به گزارش مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی خواستار استفاده از اهرم هزینه های تبلیغاتی بانکها برای اعمال نفوذ در رسانه ملی و قطع پخش گزارشهای انتقادی از بانکها شد.

محمدعلی کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی شامگاه دوشنبه 23 آذرماه در جمع مدیران روابط عمومی بانکها و موسسات مالی در هتل اسپیناس تهران با انتقاد شدید از برنامه اخیر پایش گفت: شبی که برنامه پایش از بانکها انتقاد می کرد، در اتاق فرمان استودیوی برنامه حاضر بودم همانجا به مسئول برنامه گفتم «شما یازده نفر عوامل برنامه و مجریتون این ماه حقوقتون رو از ما وام گرفتن و بهتون دادن»

لازم به یادآوریست در هفته های اخیر گزارشهایی از انتقاد مردم به وام های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانکها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.

مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در این جلسه با ادعای اینکه هشت سال مشاور حسن تقدس نژاد، معاون سابق اداری مالی صداوسیما بوده و زیر و بم رسانه ملی را می شناسد، گفته است: «صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما داریم سالی 400/500میلیارد تومن بهش کمک میکنیم ولی متاسفانه اونور نمیتونیم خروجی بگیریم. این ضعفه منه و بانک مرکزی و همه نظام بانکی ماست که نمیتونه اون طرف عایدی بگیره. حالا یکم فعال کردیم رییس کانون بانکهای خصوصی مون رو فرستادیم با آقای سرافراز مذاکره کنه. هفته دیگه رییس بانکهای دولتی رو فرستادیم مذاکره کنه که میخوام دوستان در جریان باشند که صرف اینکه بریم تبلیغات کنیم و باهم نباشیم ضربه میخوریم»
ارسال نظرات