خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج:مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فدائیان ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید آقابابایی اصفهان با حضور مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، امیر نوربخش باقری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، سردار نصر اصفهانی عضو شورای شهر اصفهان،حسین زیبایی رئیس ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان ، جمعی از مسئولانی استانی و خانواده‌های شهدای ورزشکار مدافع حرم اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فدائیان ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم، در مجموعه ورزشی شهید آقابابایی اصفهان با حضور مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، امیر نوربخش باقری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، سردار نصر اصفهانی عضو شورای شهر اصفهان،حسین زیبایی رئیس ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان ، جمعی از مسئولانی استانی و خانواده‌های شهدای ورزشکار مدافع حرم اصفهان برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در این مراسم اظهار داشت: پیام فرهنگی این جشنواره پیامی به معاندان و دشمنان اسلامی است و آن اینکه سربازان و پایوران حاضر در این مراسم آمادگی کامل دارند تا از اسلامی، مسلمانان و به‌ویژه نظام اسلامی دفاع کنند و پیرو خون پاک شهدای مدافع حرم هستند.

سرهنگ علی قاسمی افزود: ورزش نیروهای مسلح متأثر از ورزش عمومی و همگانی بیرون از سازمان‌های نظامی نیست به‌ویژه در حوزه آمادگی رزم و دفاع شخصی که همه نیروها از این نظر آمادگی لازم را دارند، برنامه‌های ورزشی نیروهای مسلح بنا بر تدبیر رهبر انقلاب به صورت مستقل تدوین می‌شود و همه نیروهای مسلح استان به‌ویژه در سپاه پاسداران آمادگی خود را حفظ کرده‌اند.

وی بیان کرد: ورزش نیروهای مسلح در بخش قهرمانی متأثر از ورزش‌ قهرمانی بیرون است و از زمانی که تیم‌های ملی در مسابقات جهانی با اقتدار حضور پیدا کردند و مدال‌های رنگارنگی را به ارمغان آورده‌اند، تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح در مسابقات «سیزم» با شایستگی تمام در این مسابقات شرکت کردند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: لازم است تا مسئولان ورزش استان و رؤسای هیئت‌های ورزشی با نگاهی ویژه در برنامه‌‌ریزی‌های آتی به ورزش نیروهای مسلح توجه کنند.

پس از صحبتهای سرهنگ قاسمی ورزشکار معلول حسین فرهنگ به اجرای نمایش هنرهای فردی پرداخت و پس از وی از خانواده معزز چهار شهید ورزشکار مدافع حرم تجلیل شد.

در پایان نیز گروه های رزمی به اجرای حرکات نمایشی و فنوندفاع شخصی پرداختند.

این دوره از رقابت‌ها در 8 رشته طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، دو استقامت، فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی و والیبال 2 نفره و با شرکت بیش از 600 ورزشکار از نواحی مقاومت، اقشار مختلف بسیج و رده‌های مختلف سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان در حال برگزاری است.

در پایان این جشنواره نیز نتایج زیر بدست آمد :

کادر :

والیبال 2 نفره : مبارکه ، لنجان ، لشکر 14 امام حسین(ع)

طناب کشی : یگان امنیت 2 ، ستاد 2 ، اردستان

فوتسال : چادگان ، اردستان ، یگان امنیت 1 و مبارکه به مرحله پایانی مسابقات راه یافتند.

والیبال : سمیرم ، ستاد ، آران وبیدگل و شاهین شهر به مرحله پایانی راه یافتند.

وظیفه :

فوتسال : ستاد ، لشکر و کاشان به مرحله پایانی راه یافتند.

در رشته های شنا ، آمادگی جسمانی ، دو استقامت و تیراندازی مقام های اول تا سوم مشخص و به نفرات برتر لوح و هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها