فرمانده سپاه امام رضا(ع)دشتی:

انتخاب اصلح سد راه نفوذ در مرکز تصمیم ساز نظام است

فرمانده سپاه امام رضا (ع)دشتی گفت: مجلس مرکز تصمیم ساز نظام است که به دست ما افراد به آن راه پیدا می کنند وبه طور حتم انتخاب اصلح راه نفوذ به مجلس را سد کرده وخواهد بست.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۷۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،سرهنگ غضنفری در جعمع بسیجیان وکارکنان اظهار داشت: دشمن با بهره گیری از تجارب شکست های گذشته در سه فتنه اخیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد فتنه چهارم در انتخابات هفتم اسفند است.

وی اظهار کرد: کسانی که در گذشته خود را یار امام (ره) می دانستند و مسئولیت‌های سنگینی در این نظام داشتند وقتی دیدند مسئولیتهای آنها از دست می رود در مقابل مردم ایستادند.

وی اظهار داشت: زمانی که نفوذ شناسایی شود در انجام راهبردها و سیاست‌های خودش ناکام خواهد ماند بنابراین بهترین راه شکست نفوذ کالبدشکافی این جریان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره است.

وی تصریح کرد: 3 فتنه جنگ تحمیلی 8 ساله، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 در کشور رخ داده و چهارمین فتنه جدید با نام نفوذ در مسئولان با شکل تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، ایجاد یأس، ناامیدی و اختلاف در بین مردم و نفوذ در نخبگان به شکل وصل کردن آنها به افکار ضد انقلابی در حال انجام است.

وی گفت: کسانی که به دنبال دنیاگرایی هستند و ضعف در بصیرت و اطاعت دارند شرایطی را به وجود می‌آورند که بحث نفوذ در مسئولان شکل بگیرد.

ارسال نظرات