مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

نمادها و پر چم ها ملاک نیست؛ پرچمدار را باید شناخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: برای شناخت راه حق هرگز پرچم و نماد ملاک نخواهد بود و آنچه مهم است پرچمدار و علمدار است که این پرچم و نماد در دست اوست و باید دید که در جبهه حق است یا در مقابل خود نمایی می کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۷۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: یکی از دلایل انحراف از مسیر حق را این موضوع دانست که نمادهای حق در دست افرادی قرار می گیرد که در درون باطل هستند.

ابوذرشاد با بیان اینکه تشخیص علم و پرچم مهم نیست بلکه تشخیص علمدار و پرچمدار مهم است، اظهار داشت : به این نکته توجه کنید که اگر پرچم در دست حزب اموی قرار گرفت اثر تخریبی دارد و اگر در دست حزب علوی قرار گیرد اثرگذاریش تعالی جبهه حق است.

وی تصریح کرد: نگاه به نمادها و پرچم ها گیج تان نکند باید نگاه تان به پرچمدار و علمدار باشد و ببینید که این پرچم در دست چه فردی قرار دارد، آیا خیر و صلاح مومنین را می خواهد؟ آیا در جبهه حق است؟

شاد با اشاره به فتنه سال ۸۸ و عواملی که این فتنه را رقم زدند، گفت: در سال ۸۸ هم با نمادهای دینی به جنگ دین خدا آمدند و بسیاری ناخواسته به سران این فتنه پیوستند و گول نماد و پرچم را خوردند.

وی با بیان اینکه مردم ما برای سادات احترام ویژه ای قائل هستند و به رنگ سبز حرمت نگه می دارند، افزود: سران فتنه سال ۸۸ دو سید بودند و رنگ سبزی را که مردم ایران در امامزادگان و بقاع متبرکه از آن استفاده می کنند و احترام ویژه ای به آن می گذاند را نماد خود کردندپس می طلبد که به پرچمدار وعلمدار توجه کنیم وبصیرت خود را دایما افزایش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار