علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای شهرستان پاکدشت با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۵۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ کمال محمد بیگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در سخنانی اظهار داشت: شهداء با تمام وجود در راه خدا گام برداشته اند و راه سعادت را به خوبی پیدا کردند و با پیروی از ولایت فقیه مسیر درست را طی کردند.

 وی افزود: امروز ما باید ادامه دهنده را شهداء باشیم و همانند آنان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا عزت و سربلندی انقلاب اسلامی حفظ شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی، گفت: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین (ع) را از پیکر مطهر ایشان جدا کرد، همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.

  سردار اسکندری نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از برگزاری یادواره شهداء گفت: گرامیداشت یادواره شهداء نشان دهنده این است که شهدا را فراموش نکرده ایم و به یاد آنان هستیم وعلاقه مند به ادامه دادن راه شهدا هستیم .

وی خاطر نشان کرد: شهدا با شجاعت، فداکاری و ایثار در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا دین اسلام زنده بماند و امروز بیداری اسلامی حاکم در منطقه از برکت خون آن دلیر مردان است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری، افزود: همه باید در این انتخابات شرکت کنند چرا که این حق تمام ملت است که آینده شهر، شهرستان، استان خود و کشور را انتخاب کنند.

سردار اسکندری در ادامه اظهار داشت: هر رای مردم تیر آتشینی بر چشم دشمنان است و هرگاه مردم اتحاد خود را نشان دادند دشمن بیشتر عقب نشینی کرد.

وی در ادامه افزود: حضور حداکثری ملت نشانه اتحاد همدلی و همزبانی است و قطعا ملت متدین و ولایت مدار ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی لازم در پای صندوق های رای حضور پر شوری خواهند داشت.

اسکندری خاطر نشان کرد: شما جوانان که امروز در مراسم یادواره شهدا حضور دارید سعی کنید زندگی شهدا و همچنین وصیتنامه های آنان را مطالعه کنید تا بدانید شهدا از ما چه انتظاراتی دارند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهداء اظهار داشت: شهداء به ولایت مداری و اطاعت از ولی فقیه تاکید داشتند و خودشان نیز گوش به فرمان ولی فقیه بودند.

یادواره شهدای شهرستان پاکدشت با حضور حجت الله المسلمین حسن لزومی، امام جمعه، سرهنگ کمال محمد بیگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مهندس بشیری، نماینده مردم شهرستان پاکدشت، در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

ارسال نظرات