وی در ادامه مطلب افزود: از وزارت نفت و دولت می خواهیم به مطالبات مردمی دقت نظر داشته و اقدام خودسرانه خود در برجام را تکرار نکنند؛ دولت عده ای خاص را از اقدامات برجام مطلع می ساخت و سایرین را جزء نامحرمان قلمداد می شدند.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۴۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

علیرضا خسروی نمانده مردم سمنان و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه مجلس نظارت کافی و وافی بر قرارداد های نفتی اظهار داشت: متاسفانه هنوز نمایندگان مجلس از این قراردادها اطلاعی نداشته اند وتقاضا دارم از طریق خبرگزاری اطلاع رسانی نمایید.

وی با بیان اینکه این قراردادها در اختیار مردم باشد افزود: دولت از طریق صدا و سیما قراردادها را به استحضار مردم و حقوقدانان برساند و جریانات نفتی محرمانه نیست بلکه مطالبه مردمی است و از نظرات سایرین بهره برد.

خسروی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی دولت به مجلس خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس اطلاعی ندارند این عدم شفافیت دولت را نسبت به نمایندگان و مردم نشان می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی تاکید دارد:از جمله ایرادات وارده به دولت این است چوب حراج را به نفت زده در حالی که سهم بران مردمی را در بی اطلاعی گذاشته اند.

وی در ادامه مطلب افزود: از وزارت نفت و دولت  می خواهیم به مطالبات مردمی در حوزه قرارداد های نفتی دقت نظر داشته و اقدام خودسرانه خود در برجام را تکرار نکنند؛ دولت عده ای خاص را از اقدامات برجام مطلع می ساخت و سایرین را نامحرمان قلمداد می شدند.

خسروی در پایان اشاره کرد: مجلس نظارت خود را اعمال می کند  هنوز قراردادی در خانه ملت نیامده است تا نظارتی شود و اگر دولت ارائه ندهد مجلس برخورد جدی خواهد نمود.

ارسال نظرات