خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی دهه فجر سپاه خوی با حضور معاون هماهنگ کننده، مسئولین معاونتها و فرماندهان حوزه ها،کانون و اقشار در اتاق جلساتسپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۲۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در این جمع ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و کاربران شباب در اجرای فرایند رزمایش کشوری شباب گفت: در حال حاضر شبكه شباب به عنوان بهترين بستر و سيستم ارتباطي بين پايين ترين وبالاترين رده سازمان بسيج مستضعفين محسوب مي شود و استفاده صحيح از اين شبكه صرفه جويي عظيمي در بيت المال و وقت اداري به وجود مي آورد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو ادامه داد: سامانه های مختلفی درسیستم شباب راه اندازی شده که به دوبخش تقسیم می شوند که یک بخش آن سازمانی بوده و بخش دیگر آن مختص سایر بسیجیان و عموم می باشد. بخش سازمانی آن سامانه های پیامک، مکاتبات بسیج و سایت عملکردی و بخش غیرسازمانی آن ایمیل عمومی،وبلاگ، شبکه اجتماعی و تالار گفتمان وحدت می باشد که الحمدالله تمامی رده های تابعه سپاه خوی با موفقیت در این رزمایش حضور یافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت انقلاب ایران وتاثیرگذاری آن بر نقاط پیرامونی گفت: انقلاب ما یزرگترین واقعه و اتفاق قرن حاضر است که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

عیوضلو تصریح کرد: اقدام امام خمینی (ره) شجاعانه ترین ومهمترین اقدام در تاریخ این سرزمین بود و با این کار ضمن زنده کردن اسلام عظمت وعزت و اقتدار را به مردم هدیه کرد.

این مقام مسئول، با اشاره به حضور ایران در صحنه بین المللی گفت: اقتدار ملی و عزت اسلامی و ایران آباد برای تمامی دنیا ثابت شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی با اشاره به منویات رهبری در راستای مسایل اخیر، بصیرت را مهمترین وظیفه ای عنوان کرد که بر تک تک مسئولین گذاشته شده لذا باید با برنامه ریزی های دقیق نسل جوان را توجیه و آگاه سازیم تافریب برخی از توطئه های دشمنان در شبکه های اجتماعی نشوند.

وی گفت: در همه ی زمینه ها علی رغم تهدیدات نظامی،فرهنگی و اقتصادی شاخص های روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث حیرت جهانیان شده است.

در ادامه هرکدام از مسئولین رده ها برنامه های پیشنهادی خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات